• RevAnge




    A blijft nog steeds een groot geheim. De liars zijn er na enkele jaren nog steeds niet in geslaagd om het hele mysterie rond Alison te ontmaskeren. Jarenlang hebben ze met z’n vieren geprobeerd om de moord rond Ali op te lossen maar steeds leken ze te botsen op doodlopende straatjes. Uiteindelijk besloten ze om het hele gebeuren op te geven, maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat A de meisjes zomaar met rust laat. De meisjes worden daarentegen nog steeds bedreigd maar willen desondanks verder gaan met hun leven. Hun wegen splitsen dan ook wanneer ze hun droomman ontmoeten, samenwonen, trouwen, kinderen krijgen of hun droomjob weten te veroveren. Stilletjes aan raken ze elkaar uit het oog en proberen allemaal hun leven op te bouwen met de hijgende adem van A in hun nek. We zijn nu vele jaren later en alle liars hebben dan ook hun droomman gevonden en een heel leventje opgebouwd. Hun kinderen zijn allemaal opgegroeid tot echte tieners en beetje bij beetje komen deze ook te weten wie A nu eigenlijk is en wat deze persoon te maken heeft met hun moeders. Iedereen verblijft nog steeds in Rosewood maar de jongeren kennen elkaar niet echt. Het enige dat ze van elkaar weten is dat hun moeders vroeger bevriend waren en ze zullen elkaar dus ook enkel maar toeknikken of naar elkaar zwaaien als ze elkaar tegenkomen in de gangen van Rosewood High. Echter door hun ontdekking komen de jongeren weer samen en zinnen ze op wraak. Hun missie is dan ook om A te ontmaskeren. Maar hoe zal dat gebeuren? Ontstaan er vriendschappen? Of misschien liefde? Zullen ze erin slagen of zullen ze net zoals hun moeders het slachtoffer worden van deze persoon?

    Rollen:

    Kinderen Aria Montgomery en Ezra Fitz (max. 2 – 3 jongeren) :
    - Samantha Jane Fitz - Frodo
    - Sydney “Syd” Fitz - Catesby
    - Daphne Arizona Fitz - Everdeen

    Kinderen Hanna Marin en Caleb Rivers (max. 2 – 3 jongeren):
    - Nathan Jake Rivers - Lirio
    - Amber Mae Rivers - Witches

    Kinderen Spencer Hastings en Toby Cavanaugh (max. 2 – 3 jongeren):
    - Anthony Samuel Cavanaugh - Ademir
    - Emma Cathlynn Cavanaugh - Sibyllin

    Kinderen Emily Fields en Paige McCullers (max. 2 – 3 jongeren):
    - Isiz Rileigh Blackthorne - Bran
    - Robin Fields - LEVEL

    Regels:

    - Minimaal vijf regels per post.
    - De naam van je personage vermelden boven je post.
    - Als je off-topic gaat, liefst tussen haakjes.
    - Niet te lang off-topic gaan. Als je zo nodig wat wil bespreken met een andere deelnemer doe dit dan via gastenboek of privébericht.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Een personage kan niet opeens dood gaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Hou het alsjeblieft realistisch.
    - Geen Mary Sues.


    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21 jaar):
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topic 01

    Praattopic

    ! Enkel Sibyllin of Ik mogen nieuwe speeltopics aanmaken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:14 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    ik wil graag de dochter van Hanna Marin en Caleb Rivers reserveren. c:


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    ik wil graag de dochter van Hanna Marin en Caleb Rivers reserveren. c:


    Staat erbij! :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mijn topics (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag ik een dochter van Emily en Paige reserveren?
    En die kinderen zijn geadopteerd lijkt me xd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logisch, lijkt me :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: Pleegdochter van Emily Fields en Paige McCullers
    Naam: Isiz Rileigh Blackthorne
    Isiz komt van de Egyptische godin Isis en Rileigh betekent moedig
    Door vrienden wordt ze meestal Izzy genoemd.
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Isiz heeft een lengte van 168 centimeter. Daarmee is ze niet erg klein, maar ook niet klein. Haar figuur is misschien íets aan de tengere kant, maar het is duidelijk te zien dat ze vrouwelijke vormen heeft. Ze draagt meestal kleding die die vormen benadrukken en waarmee ze haar benen kan showen.
    Haar ogen hebben een jadegroene kleur. Ze maakt haar ogen op met oogpotlood en mascara. Ze heeft donkerbruine lokken die vaak warrig zitten en tot over haar borsten komen.
    Isiz heeft meerdere tattoo's, waaronder de tekst Avis volat propriis (She flies with own wings) tussen haar schouderbladen en Fiat lux (Let there be light) in het klein achter haar linkeroor.
    Extra: - Isiz komt uit een probleem gezin maar woont sinds vijftiende bij Emily en Paige als hun pleegdochter. Toen ze achttien werd moest ze eigenlijk uit huis, maar Emily en Paige waren zo lief om aan te bieden dat ze bij hen mocht blijven wonen totdat ze haar diploma gehaald zou hebben en zelfs nog langer als ze zou willen.
    - Isiz houdt van fotografie en maakt foto's van alles en nog wat.
    - Ze heeft sinds enkele maanden een vriend, Rafaël

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik probeer mijn rol zo nog in te vullen, weet niet of het lukt.. Ik slaap vanavond bij een vriendin en ga naar een feest, en morgen ben ik de hele dag ook niet thuis vanwege Koninginnedag. Is het een probleem dat ik m'n rol dan woensdag invul?


    To love is to destroy.

    Mijn topics (: ik ga zo meteen mijn rol invullen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Bran: Staat erbij!
    @Host: Nee geen enkel probleem :')

    Ik zal zo mijn rol invullen!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oja, ik pas Isiz' haar achternaam waarschijnlijk nog aan.
    Tenminste, ik was van plan om te doen dat ze pas rond twaalfjarige leeftijd bij hen in huis kwam.
    Ik weet alleen niet of mensen dan gewoon alsnog de achternaam van hun nieuwe ouders krijgen, of dat ze de achternaam van hun biologische ouders houden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Zoon Aria & Ezra
    Naam: Sydney “Syd” Fitz
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Syd is een nogal normale en lieve jongen, die houdt van gevaarlijke dingen doen. Alleen weten veel mensen dat niet. Velen denken dat hij een doodgewone jongen is met een passie voor theater en sport. Hij zit dan ook in het football team en bij de drama-club. Hij houdt ervan om mee aan schoolmusicals en tonelen te doen en is ook nogal sociaal. Toch lijken veel meisjes geen interesse in hem te hebben, of heeft hij dat gewoon niet door.
    Hij is zo’n soort jongen die anderen voor zichzelf zet. Hoewel hij weet dat dat eigenlijk niet goed is, kan hij er niet aan doen. Het gebeurt gewoon automatisch. Hij vindt het veel leuker om anderen blij te maken en wil nooit dat andere iets voor hem proberen te doen. Dan voelt hij zich een profiteur en hij houdt er helemaal niet van om van andere mensen te profiteren.
    Zoals al eerder vermeld vindt hij het ook erg leuk om gevaarlijke toeren uit te halen. Hij rijdt ook op een motor – meestal veel te snel – en het is zijn droom ooit eens te gaan bungeejumpen. Hij houdt van het gevoel dat het hem geeft.
    Uiterlijk+foto:


    Syd heeft blauwgrijze ogen. Soms lijken ze eerder blauw dan grijs en soms eerder grijs dan blauw. Op een of andere manier lijkt het soms alsof hij door je aan het staren is, maar meestal is het niet zo. Sydney heeft ook de gave om felle gezichtsuitdrukkingen te maken en goed mensen te imiteren. Van daar dat hij ook bij de drama club zit.
    Hij heeft een kortgeknipte coupe die hij meestal met gel omhoog zet. Hij haat zijn haar als het plat ligt, omdat hij dan vind dat zijn voorhoofd er raar uitziet. Hij is zo'n jongen die weet wanneer er op tijd iets aan zijn haar gedaan moet worden en het nooit te lang laat worden, daardoor ziet het er ook bijna altijd hetzelfde uit.
    Hij is gespierd, dankzij zijn sport en heeft een tattoo op zijn linker schouderblad. Hij had nooit aan zijn ouders gevraagd of hij die tattoo ook daadwerkelijk mocht, daardoor weten zijn ouders er volgens hem ook nog niets van. Waarschijnlijk vermoorden ze hem als ze erachter komen, maar dat vindt hij een zorg voor later. Hij vind 'm mooi en dat is wat telt.
    Extra: Ze hebben een hond die Syd bijna overal mee naartoe sleurt. Hij houdt heel erg van het beest en krijgt er ook erg veel vriendschap van. Ze heet Tessa.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 21:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rol: Zoon van Haleb
    Naam: Nathan Jake Rivers
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Toen hij jong was, had Nathan veel vrienden op school, maar naarmate hij ouder werd, verminderde dat steeds. Hij werd meer teruggetrokken, stil, en verborg zich steeds door met zijn neus in de boeken te zitten. Hij had nog wel enkele mensen, en dat vond hij voldoende. Nathan is zeer begrijpend, een goed luisterend oor en een rots in de branding. Over zijn vrienden is hij beschermend en hij doet goed voor iedereen. Eenmaal je zijn vertrouwen geschonden hebt, heeft hij de slechte gewoonte er nogal gauw overheen te komen en te vergeven, tenzij je aan zijn vrienden komt. Hij speelt gitaar -die hij bijna altijd bij heeft- en houdt van lezen. Soms heeft hij ook wat last van nieuwsgierigheid, en wanneer hij enthousiast is, kan dat al eens aanstekelijk werken. Een geheim bewaren, kan hij als de beste en zijn angsten laat hij niet snel zien. Nathan verschilt van vele leeftijdsgenoten door bijna altijd kalm te zijn in bepaalde situaties, en heeft het niet zo voor drama. Dat vindt hij maar iets voor meisjes. Over de meisjes gesproken, hij heeft het moeilijk om zijn emoties te tonen, en dit ook tegenover het andere geslacht. Hierdoor zijn zijn relaties vaak onstabiel en maar van korte duur. Sommigen nemen wel eens het woord ‘player’ in de mond. Hoewel hij vrij onzeker, stil en verlegen is, af en toe, blijkt dit wel in de smaak te vallen bij de dames.
    Uiterlijk:


    Klik & klik & klik & klik

    Extra: Nathen vertrouwt zijn één jaar jongere zus blindelings. Hij durft echt zichzelf bij haar te zijn en schaamt zich dan ook niet voor zijn acties of woorden. Ook al lijken ze qua karakter vrij weinig op elkaar, toch hebben ze een sterke band.



    Rol: Dochter Spoby, tweelingzus Anthony
    Naam: Emma Cathlynn Cavanaugh
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Als je aan Emma zou vragen hoe ze zichzelf beschrijft, geeft ze geen antwoord. Dat is omdat ze moeilijk te beschrijven is. Of dat vindt ze toch van zichzelf. Ze is zeer bescheiden, houdt gemakkelijk het hoofd koel en is onbewust een beetje de leider van welke groep dan ook, dit omdat ze beslissingen kan nemen zonder het enkel vanuit haar eigen standpunt te bekijken. Op school hoort ze bij de slimmeren van de klas, en zit ze in 25 van de 20 clubs, bij wijze van spreken. Ze is klaspresident, zit bij de drama-club, muziek-club, en noem maar op. Kortom, ze lijkt qua karakter zo’n 85 procent op haar moeder. Als sport doet ze graag hockey, en af en toe eens gaan zwemmen slaat ze ook niet af. Voor de rest is ze vrij ingetogen en geeft ze niet makkelijk haar emoties weer, hoewel het haar vanbinnen soms kwelt. Ze voelt zich onzeker tegenover haar vriendinnen, omdat ze zichzelf eerder als een nerd ziet, en schat haar kans op ware liefde -iets waar ze steevast in gelooft- niet al te hoog inschat.
    Uiterlijk+foto:


    Klik & klik & klik

    Extra: Emma heeft een tweelingbroer, Anthony, en hoewel je het haar nooit zal horen toegeven, geeft ze enorm veel om hem. Een van haar leukste herinneringen met hem is het bouwen van een boomhut, samen met hun vader, toen ze acht jaar waren. Sindsdien gebruikt ze deze plek wanneer ze rust nodig heeft. Stiekem koestert ze elk familiemoment dat ze heeft met haar ouders en haar broer, haar familie is heilig voor Emma. Wanneer er iets scheelt, of wanneer ze ergens mee zit, zal Emma altijd eerst haar broer in vertrouwen nemen, voordat ze iemand anders over haar gevoelens vertelt.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 16:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: Zoon Spoby en tweelingbroer van Emma
    Naam: Anthony Samuel Cavanaugh
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Als je Anthony ziet en hoort, denk je meteen aan zijn vader Toby Cavanaugh. Deze twee zijn dan ook op veel gebieden elkaars spiegelbeeld. Zo is Anthony een jongen dat liever met zijn handen werkt. Hij heeft het niet zo op dingen vanbuiten leren. Volgens hem kan je dan ook het beste carrière maken door onmiddellijk geconfronteerd te worden met de harde arbeiderswereld, waar je immers ook veel ervaring opdoet. Bovendien heeft hij net zoals zijn vader een talent voor timmerwerk, alleen wil hij er later niet echt zijn beroep van maken maar houdt hij er wel van om gewoon voor de lol wat in elkaar te steken of te maken. Met enkele woorden kan je Anthony het beste beschrijven: mysterieus en teruggetrokken maar toch ook sociaal. Hoewel iedereen hem in Rosewood kent, weet niemand echt wie Anthony nu werkelijk is. Hij houdt ervan om het mysterieuze en teruggetrokken typetje te spelen. Niet dat hij het opzettelijk doet want ergens is hij erg sociaal. Maar mensen vinden gewoon dat hij iets speciaals over zich heeft. Vele zeggen dan ook dat hij dit van zijn vader heeft. Toch kan Anthony erg los en grappig uit de hoek komen als hij alleen met echte goede vrienden is. Als ze hem dan ook nog maar de meest domme actie opleggen, zal Anthony dan ook niet aarzelen om deze weddenschap aan te nemen. Bovendien is Anthony meer een persoon dat liever lui dan moe is, hij bezit dan ook niet dezelfde volhardendheid als zijn zus om alles wat hij begint af te maken. Dit wil dus zeggen dat ook al bezit hij de kracht, het lichaam en de hyperactiviteit, hij geen zin heeft om een sport te beoefenen. Op schoolvlak speelt er zich hetzelfde scenario af. Anthony behoort namelijk tot de gematigde leerlingen terwijl hij eigenlijk als hij beter zijn best zou doen makkelijk ,zoals zijn zus, tot de betere studenten zou horen. Hij is dan ook een jongen dat nooit te weinig maar zeker niet teveel voor een vak zou studeren.Vijftig is dan ook zijn doel en norm. Wat Anthony dan wel weer met zijn tweelingzus gemeen heeft, is dat hij nooit snel zijn gevoelens zal laten zien. Naar de buitenwereld heeft hij altijd een pokerface op en zal hij dus nooit snel klagen.
    Uiterlijk + foto:


    klik &klik&klik

    Voor een jongen heeft Anthony een normale lengte. Hij is niet extreem groot maar ook niet extreem klein. Daardoor is hij dus ook normaal gebouwd zoals een jongen van zijn leeftijd ook hoort te zijn. Het is niet dat hij extreem sterk is, maar toch kan men met zekerheid zeggen dat Anthony wel zijn mannetje kan zijn ten opzichten van andere oudere jongens. Hij heeft donkerbruin haar dat in de zomer, met contact met de zon, dan ook langzaam kleurt tot een lichtere tint. Bovendien hebben zijn ogen een helderblauwe kleur, die hij dan ook van zijn vader, Toby Cavanaugh heeft geërfd.

    Extra:Anthony heeft een tweelingzus genaamd Emma. Hoewel hij het in alle talen zal ontkennen, is zij toch de persoon die hij het meeste vertrouwt en waarvoor hij door het vuur zou gaan. Als iemand dan ook nog maar één woord rept over zijn zus, is Anthony meteen één en al oor. De meeste mensen zijn dan ook gewaarschuwd als dat één woord ook maar iets negatiefs over haar zou zijn. Als Anthony tijd nodig heeft om na te denken of gewoon aan de drukkende sfeer van Rosewood wil ontsnappen, vlucht hij naar de boomhut die hij samen met zijn vader en Emma heeft gemaakt toen ze beide acht jaar waren. De plek is dan ook heilig voor hem en Emma. En vaak zul je ze daar dan ook vinden. Alleen of met zijn tweeën. Een buitenstaander is namelijk nog nooit zover geraakt. Ook al zou je het op het eerste gezicht niet zeggen, is Anthony een echte familieman. De dikwijls familiemomentjes die hij houdt met zijn ouders en zus betekenen dan ook immens veel voor hem. Hoewel hij dus lijkt alsof het hem allemaal niet kan schelen, lijkt er vanbinnen toch nog een klein hartje verscholen te zitten.

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 21:38 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ademir schreef:
    @Bran: Staat erbij!
    @Host: Nee geen enkel probleem :')

    Ik zal zo mijn rol invullen!


    Oh, super! Fijne koninginnedag allemaal btw. :Y)


    To love is to destroy.

    [Tamino --> Lirio ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.