• ... of misschien ook niet (cat). Ik weet niet of er mensen zijn die deze Youtuber kennen, maar hij is echt geweldig. Ik heb het dan over chaoticmonki, beter bekend als Cry. Hij is een Let's Player, maar maakt af en toe ook 'Cry Reads' filmpjes als deze, waarbij hij (niet zelfgeschreven) verhaaltjes voorleest.

    Mensen met een zwakke maag, zijn hierbij gewaarschuwd. Het is niet een erg aangenaam verhaal. :3.


    i put the fun in funeral

    Hij kan echt vet goed vertellen, omg O.O. *zoekt meer filmpjes van hem op*


    The odds are néver in our favor.

    Genius! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, ik heb deze vandaag al gezien. Ben halfway gestopt though. Symmetry + twee kleuren ogen + gore warning = nopenopenope, zelfs voor een gore-fan als ik. (krul)

    Also, Ickbarr Bigensteine en Obsessive Compulsive zijn mijn favorieten.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:08 ]

    Hij kan fantastisch vertellen, vind ik. :p


    Take me to wonderland

    Dragneel schreef:
    Oh, ik heb deze vandaag al gezien. Ben halfway gestopt though. Symmetry + twee kleuren ogen + gore warning = nopenopenope, zelfs voor een gore-fan als ik. (krul)

    Also, Ickbarr Bigensteine en Obsessive Compulsive zijn mijn favorieten.


    Hehe, de geluidseffecten erbij, die maakten het echt af x'D.
    Ickbarr had ik gezien (/gehoord?), die ander nog niet. Ben je een abonnee? :3


    i put the fun in funeral

    Knight schreef:
    Hij kan echt vet goed vertellen, omg O.O. *zoekt meer filmpjes van hem op*


    Ja, het is echt een gave. In dit filmpje gebruikt hij nog z'n normale spreekstem om het maar even zo te noemen, maar vaak praat hij ook met zó'n mooie, lage, sexy stem *-*


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Hehe, de geluidseffecten erbij, die maakten het echt af x'D.
    Ickbarr had ik gezien (/gehoord?), die ander nog niet. Ben je een abonnee? :3

    Yup. Sinds september/oktober, geloof ik. Ik ken hem via Pewdiepie's video's. Ik ben nu een grotere fan van Cry dan van Pewdiepie though, haha.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Yup. Sinds september/oktober, geloof ik. Ik ken hem via Pewdiepie's video's. Ik ben nu een grotere fan van Cry dan van Pewdiepie though, haha.


    Cewl, ik ook :]. En nu vraag ik me stiekem af of jij heel toevallig een tijdje terug op een Nier video had gereageerd.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Cewl, ik ook :]. En nu vraag ik me stiekem af of jij heel toevallig een tijdje terug op een Nier video had gereageerd.

    Neup. c: Ik kijk niet al zijn series, alleen die me meteen leuk lijken, zoals op het moment Bioshock Infinite.
    Why?

    Dragneel schreef:
    (...)
    Neup. c: Ik kijk niet al zijn series, alleen die me meteen leuk lijken, zoals op het moment Bioshock Infinite.
    Why?


    Bioshock was awesome ;-;
    O, er was een Nederlands meisje waar ik toen mee praatte en zij was ook anime en vocaloid fan (wat jij, als ik me niet vergis, ook bent). Ik weet niet, jullie praatte ook precies hetzelfde.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Bioshock was awesome ;-;
    O, er was een Nederlands meisje waar ik toen mee praatte en zij was ook anime en vocaloid fan (wat jij, als ik me niet vergis, ook bent). Ik weet niet, jullie praatte ook precies hetzelfde.

    Ja, dat klopt. Beide Vocaloid en anime. Alleen heb ik geen een Neir video gezien, wat ik nu wel van plan ben.
    En ik weet niet hoe ik precies praat? Engels gemixt met Nederlands of zo?

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 22:02 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ja, dat klopt. Beide Vocaloid en anime. Alleen heb ik geen een Neir video gezien, wat ik nu wel van plan ben.
    En ik weet niet hoe ik precies praat? Engels gemixt met Nederlands of zo?


    Volgens mij is hij gestopt met Nier. Ik volgde het ook niet, maar ik voelde de grote drang om mede te delen dat 'Nier' Nederlands is voor... nier. Zo ontstond het gesprek dan ook.
    Ik weet niet, dezelfde smileys misschien? Haha, het was ook wel erg toevallig geweest.


    i put the fun in funeral

    Oké. Juist. WAAROM. Oh waarom. Moest ik dit luisteren? Waarom? D:


    There is freedom in the dark.

    Dankjewel. Nee, serieus, ik ben verliefd op zijn channel. :'D _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Audacity schreef:
    (...)

    Volgens mij is hij gestopt met Nier. Ik volgde het ook niet, maar ik voelde de grote drang om mede te delen dat 'Nier' Nederlands is voor... nier. Zo ontstond het gesprek dan ook.
    Ik weet niet, dezelfde smileys misschien? Haha, het was ook wel erg toevallig geweest.

    Héél.
    Ik ben er trouwens ook totaal ingetrapt met zijn 1 april grap. Ik dacht "LUCIUS PART 4? OMIGODOMYGODOMIGOD I MUST SEE THIS." Well fuck.