• Ik heb net buiten in het gras liggen -ik weet niet wat, koprollen en zo-. Toen ik opstond had ik overal kriebel op mijn nek en hoofd.
    En nu heb ik op mijn rechterhad kleine, jeukende bultjes. > het zijn meer vlekken, denk ik..

Ik heb hooikoorts voor onder andere graspollen. Kan het dan dat ik door aanraking met gras ook jeuk (allergische reactie) krijg? Of staat dit er echt los van?

[ bericht aangepast op 20 april 2013 - 17:17 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

jah dit kan inderdaad, van die bultjes krijgen mensen met een zonneallergie ook wel eens. ik heb zelf ook een zonne en gras allergie en zit altijd onder die kleine jeukende bultjes. maar het hoeft niet persee te maken te hebben met hooikoorts. ga anders even langs de dokter en die kan je het vertellen (:

I am the master of my fate, I am the captain of my soul

Atrion schreef:
    jah dit kan inderdaad, van die bultjes krijgen mensen met een zonneallergie ook wel eens. ik heb zelf ook een zonne en gras allergie en zit altijd onder die kleine jeukende bultjes. maar het hoeft niet persee te maken te hebben met hooikoorts. ga anders even langs de dokter en die kan je het vertellen (:

Ja, dat kan ik wel doen, maar die moet het dan 'nu' zien en ik heb geen zin om voor iedere scheet naar de dokter te gaan.
    Oh, dat is wel vervelend als je allebei hebt.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik heb dat ook in de lente of zomer. Maar ik ben gewoon erg gevoelig voor vele dingen (cat)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik denk eerder dat er een beestje in het gras heeft gezeten, heb ik ook wel eens gehad maar ik heb geen hooikoorts.

[ bericht aangepast op 20 april 2013 - 17:22 ]

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

Ik heb dat een keer gehad, al heel lang geleden. Toen was ik de halve dag in het gras blijven liggen en zat ik onder de rode bultjes.

Bad decisions make good stories.

Ik denk eerder aan beestjes of gewoon gevoelig voor de plotselinge zon.

Your make-up is terrible

Ik heb het ook, erg irritant.

•*• Lululu •*•