The Abingdon School of London
Een school voor jongens en meisjes tussen de 14 en 17. De kinderen van de Abingdon school of London (ASL) worden strikt opgehoud en stren aangepakt op ontoepasselijk gedrag. De jongens en de meisjes krijgen sommige lessen samen, maar sommige ook niet. Dat hangt van het rooster af. De leerlingen van ASL worden verdeeld in 4 verschillende houses. Dit zijn:
Allan 14-15 girls
Uniform color white
Pantheon
blog
Hunter 16-17 girls
Unifrom color black
Patholoog
Beechwood 14-15 boys
Uniform color red
Portman 16-17 boys [Tijdelijk vol totdat ik bij de rest ook 3 personen per house heb]
Uniform color green
Unchained
Infano
ZiamStorason
Regels
Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
Als er genoeg animo voor is wil ik ook best leraren laten maken
Maximaal 3 rollen per persoon
Ik wil actieve mensen minimaal 4 posts per week. Als het niet lukt eerste keer een waarschuwing tweede keer lig je er uit.
Uiteraard als je een goede reden van te voren hebt gemeld kan die regel vervallen
Alleen de 14 jarige zijn 'nieuw' op de school, de rest NIET
Geen zittenblijvers ofzo iedereen zit gewoon in het juiste jaar
Het is geen fantasy rpg je kan dus niet vliegen ofzo
minimaal 4 regels per post (ong 100 woorden) 2x niet gedaan en ik merk het krijg je een waarschuwing (ik ga niet zeuren als je er een woordje naast zit hoor) als je het blijft doen krijg je bij 4x nog een waarschuwing en bij 5x lig je er uit
Ik zoek een co-owner iemand die eventueel nieuwe topics kan openen als ik er niet ben en op let dat iedereen zich aan de regels houd. Je mag je zelf aanbevelen, maar ik kies uiteindelijk
invullijstje
Naam
House (hiermee weet ik gelijk je leeftijd en geslacht)
Uiterlijk (liefst met foto)
inerlijk
family
verleden
hobys/talenten
welke vakken jij graag zou willen op de school
[ bericht aangepast op 5 april 2013 - 22:55 ]
Dont say why me, say try me