• Vlak na de meivakantie gaat klas 4c op kamp naar Londen. De leraren hebben allerlei activiteiten georganiseerd, maar of de klas daar zoveel zin in heeft? Het kamp duurt een week en de leerlingen leren elkaar beter dan ooit te voren kennen. Blijft de groep bij elkaar? Ontstaan er nieuwe vriendschappen? Leert de groep ook nog wat van de omgeving? We zullen zien...

Deze RPG begint als de bus aankomt bij het hotel van de klas. De leerlingen hebben eerst met een bus naar Frankrijk gereden, daarna zijn ze met de trein overgestoken en reden ze weer verder met de bus.
    Al snel worden de kamerindelingen bekend gemaakt en krijgen de leerlingen vrije tijd. De rest van het programma wordt duidelijk als de RPG begint.

Regels:
    -Minstens 5 regels schrijven
    -Blijf realistisch
    -Geen Mary-Sue's
    -Sluit elkaar niet buiten
    -Wees aardig
    -Geen geruzie, tenzij de personages ruzie hebben
    -16+ mag, maar met mate
    -Laat altijd weten waar je bent aan leraren
    -Nederlands praten, ook tegen Engelse mensen
    -Heb plezier!

Rollen:
    Leerlingen:
    Meisjes:
    - Allison Springfield BluePassion
    - Ashley Myra Collins Arriver
    - Chiara Bella Love DamnBieber
    - Jasmine Allison Adams Somesley
    - Melanie Kiara Mancini Depay
    - Romy Abigail Moore ThisIsMeNow

Jongens:
    - Dylan Mitch Drene Shelob
    - Brandon Jason Jefferson Depay
    - Jayden Cameron Jase ZiamStorason
    - Connor Damian Flee ZiamStorason

Leraren:
    Vrouwen:
    Mevrouw Jolanda Heeringen -leider kamp- Shelob

Mannen:

Rollijst:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (leerlingen zitten in de vierde klas van de middelbare school, leraren graag ouder dan 25)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:

Veel plezier!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 15:45 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Rol: Leerling
    Naam: Dylan Mitch Drene
    Bijnaam: Lan
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:

Dylan heeft lichtblond haar en blauw-grijze ogen. Hij is redelijk klein voor zijn leeftijd en best wel sportief.
    Innerlijk: Dylan is een drukke jongen, die graag grenzen opzoekt. Dylan is doodsbang voor groene autos en ook voor skateboarden. Hoe dat komt staat bij familie. Je kan bij Dylan alles kwijt, hij zou het nooit doorvertellen. Dylan gaat nog vaak naar Jake's graf toe en vertelt daar wat hij allemaal heeft beleefd. Dylan heeft niet vaak een slecht humeur en is daarom ook vaak vrolijk. Hij draagt altijd een armband met balletjes, die was ook van Jake.
    Familie: Dylan heeft een zusje die net negen is en zij betekent alles voor hem. Dylan had vroeger namelijk een broer, Jake, die 10 maanden ouder dan hem was, en daar deed hij alles mee. Toen hij acht was, gingen Jake en Dylan buiten spelen. Dylan viel van een skateboard af en landde op de straat. Jake zag dit gebeuren en zag ook dat er een auto aankwam. In een sprong duwde Jake Dylan aan de kant en kwam onder de auto terecht. De ambulance kwam, maar het was al te laat. Dylan herinnert zich die dag nog als de dag van gisteren en als iemand er naar vraagt, kan hij emotioneel worden. Hij voelt zich verantwoordelijk voor zijn zusje, omdat zij maar een oudere broer heeft, net als hij had.
    Extra:

ik reserveer een meisje als het kan :)

Ja is goed:)

Kan ik een leerlingmeisje reserveren?

That is a perfect copy of reality.

Ja(:

Arriver schreef:

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Arriver schreef:

To love is to destroy.

*knikt* :')

Rol: Leerling
    Naam: Allison Springfield
    Bijnaam: All'
    Leeftijd: (leerlingen zitten in de vierde klas van de middelbare school, leraren graag ouder dan 25):17
    Uiterlijk:

Innerlijk: Allison is heel open. Ze is niet bang om iets te zeggen, of iets te doen. Ze vind dat je het leven moet leven met iedere seconde en staat heel positief in het leven. Het enige waar ze een hekel aan heeft is wanneer mensen zeggen wat ze moet doen.
    Familie: Een vader, moeder en een klein zusje. Ze houd veel van hun, alleen soms wil ze even zonder hun zijn. Ze zijn soms veel te bezorgd en allison is dan ook erg blij met deze trip
    Extra:/

Rol:;Leerling
    Naam:Chiara Bella Love
    Bijnaam:Kiki
    Leeftijd: (leerlingen zitten in de vierde klas van de middelbare school, leraren graag ouder dan 25)16
    Uiterlijk:Ariana Grande en Jasmine Villegas
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:

Derest doe ik later.

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Ik heb jullie erin gezet

Ik vul 'm vanavond in.

To love is to destroy.

Somesley schreef:
    Ik vul 'm vanavond in.

That is a perfect copy of reality.

Mag ik ook een leerling meisje en een leerling jongen?

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Kan ik een jongen reserveren?

Mag je van tevoren al stelletjes afspreken :P

Spoiler alert: you will save yourself