Ik wil al heel lang een soft-achtig-mindfucker iets schrijven, en nu heb ik al wat kleine ideetjes, maar daarbij wil ik graag wat vragen aan jullie stellen. (Als misschien, toekomstige lezers en als kritische ondersteuning.)
Het is een onbekende personen verhaal, voor de goede orde.
Ezra Wyatt is nieuw in Riverside - een stad aan de rand van Virginia. Het is een kleine, gemoedelijke gemeenschap waar de kerk vooraan staat en de mensen hartelijk omschreven worden.
Er zijn echter zwarte schapen binnen de zorgzame inwoners. De namen bovenaan die lijst bestaan vrijwel allemaal uit één en dezelfde familie: de Whitlock's.
Waarom ze de zwarte duisternis voor de gemeenschap vormen - wordt alleen aangeprezen met roddels en grove beschuldigingen. Misschien heeft de raad helemaal geen reden om hen te haten, en zijn ze enkel boos om het feit dat de originele stichters uit de Whitlock familie stammen.
Vanaf het begin is Ezra geïnteresseerd in de reputatie die de familie heeft. Naar het schijnt zijn de Whitlock's sinistere moordenaars die de duivel aanprijzen in hun vrije tijd.
Voor antwoorden zal hij zich tot het jongste lid van de familie moeten keren: Gracelyn Whitlock - die ondanks alle haat gewoon op de middelbare school verschijnt.
En opnieuw schijn ik er op de één of andere manier altijd in te slagen om mijn 'samenvattingen' zo globaal te maken. Hoe dan ook: er komen geen mythische wezens in voor, geen magie. Perhaps a drip of insanity. Het is in ieder geval een donker verhaaltje met - hoop ik - een vrij onverwachte twist.
Uiteraard heb ik, zoals ik al meldde, enkele vragen.
Spreekt het je aan?:
Vanuit welke vorm lees je liever?: Ik, hij/zij
Verbeter punten: Ik leer namelijk nog steeds.
Bedankt,
[ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 19:06 ]
Feel the fire, but do not succumb to it.