• Hee :]]
    Ik zit met een nogal groot probleem..
    Ik ben namelijk een perfectionist :]
    Nu zien veel mensen daar niet echt iets ergs in, en het is eigenlijk ook iets wat handelbaar is, maar het knaagt echt aan je.
    Voorbeeld:
    Ik deed ongeveer 2 weken geleden een IQ test. 100 kwam eruit, [precies gemiddeld n_n] 112 verbaal, en 86 hoe dat andere ook mag heten. 86, dat is dus onder gemiddeld. Hoe dat komt, is dus door het feit dat ik alles goed moet doen. Zo moest ik bijvoorbeeld allemaal tekentjes tekenen. En omdat ik ze echt precies moest doen, kwam ik dus niet zo ver.. Als ik dit niet had, zou ik gemakkelijk 120 kunnen halen..
    Dit gaat dus ook echt zo ver, dat het zelfs invloed heeft op mijn brood! [Alle hoeken moeten besmeerd zijn. Geen lege plekken, en het moet goed gesneden. Mes moet schoon na afloop, en geen smeersel aan de randen.]
    Ook op mijn piano spel. [Doe ik het niet goed, moet het overnieuw. Als dit niet lukt, speel ik niet.]
    Schrijven. [Hoofdletters, geen spelling fouten.]
    En hierdoor stoor ik me ook aan alles!
    Aan elke kleine beweging die er gemaakt worden..
    Wie hebben dit ook?
    xx

all I want for christmas is a girlfriend

Ik persoonlijk heb het niet maar ik snap hoe vervelend het is als je dat hebt. het enige wat ik tegen jou kan zeggen is misschien groei je er over heen en misschien hebben/ontwikkelen er nieuwe medicijnen

keep talking shit your makin me famous ['L]

nou ja ik heb bij somige dingen ook wel dat het helemaap perfect moet maar niet zow erg ...

A Noble was Born in Chaos

Ik heb het niet, Maar ik heb wel soms dat ik dan soort van 'weddenschap' met mezelf sluit. En dat is IGG irritant. Dan moet ik dus van Mezelf dingen doen, en doe ik het niet oder niet goed, ben ik dus bang dat er wat slechts gebeurd. -.-''

Ik persoonlijk heb het niet maar ik snap hoe vervelend het is als je dat hebt. het enige wat ik tegen jou kan zeggen is misschien groei je er over heen en misschien hebben/ontwikkelen er nieuwe medicijnen

Heb het mijn hele leven al :']
    Het is ook zo, dat ik bepaalde dingen moet 'doen'..
    Mijn handen beide het zelfde aantal keren bewegen, anders doen ze pijn.
    Soms heb ik ergens jeuk, en dan moet ik er wat aan doen, anders doet dat ook pijn.
    Mijn handen moeten even warm/koud zijn.
    Ik moet een bepaald aantal keer ergens naar kijken.
    En als ik dit niet doe, krijg ik serieuze steken op die plekken :]

Ik heb het niet, Maar ik heb wel soms dat ik dan soort van 'weddenschap' met mezelf sluit. En dat is IGG irritant. Dan moet ik dus van Mezelf dingen doen, en doe ik het niet oder niet goed, ben ik dus bang dat er wat slechts gebeurd. -.-''

Oh, dat doe ik ook wel eens n_n Das ook zoiets..

nou ja ik heb bij somige dingen ook wel dat het helemaap perfect moet maar niet zow erg ...

Hmm :]
    Zoals wat?

ik heb het niet egt bepaalt zo erg fzoo maar ik ken de problemen wel =] je gaat je je uiteindelijk er egt aan irriteren!

Is dat niet een soort dwanggedrag?

Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

ik heb het niet egt bepaalt zo erg fzoo maar ik ken de problemen wel =] je gaat je je uiteindelijk er egt aan irriteren!

Ja echt >.<
    Vooral als je dat bepaalde ding niet kan doen..

Is dat niet een soort dwanggedrag?

Hoe bedoel je? n_n

(...)
    Hoe bedoel je? n_n

Nou, dat je het niet wilt doen maar het toch moet doen van je hoofd
    Vroeger had ik dat ook, bijv. als ik met een hand op mijn schouder tikte moest dat ook aan de andere kant, anders raakte ik uit balans

(...)

Nou, dat je het niet wilt doen maar het toch moet doen van je hoofd
    Vroeger had ik dat ook, bijv. als ik met een hand op mijn schouder tikte moest dat ook aan de andere kant, anders raakte ik uit balans

Ja zoiets ja x3
    Maar dat is niet het enigste x3
    Als ik mijn huiswerk niet perfect maak, wil ik niet naar school.
    Als mijn antwoord niet perfect is, steek ik mijn hand niet op.
    Als mijn tekeningen/foto's niet perfect zijn, mag niemand ze zien..
    Dit komt ook wel vaak voor bij mensen die erg onzeker zijn, zoals ik dus :]]

(...)
    Ja zoiets ja x3
    Maar dat is niet het enigste x3
    Als ik mijn huiswerk niet perfect maak, wil ik niet naar school.
    Als mijn antwoord niet perfect is, steek ik mijn hand niet op.
    Als mijn tekeningen/foto's niet perfect zijn, mag niemand ze zien..
    Dit komt ook wel vaak voor bij mensen die erg onzeker zijn, zoals ik dus :]]

Wow ö
    Dat lijkt me erg
    hoe ben je er eigenlijk mee begonnen dan?

(...)

Wow ö
    Dat lijkt me erg
    hoe ben je er eigenlijk mee begonnen dan?

Hoe bedoel je?
    Het begon vanzelf, heb het eigenlijk mijn hele leven al. Maar ik word dan ook gepest sinds de kleuter klas, dus ben praktisch mijn hele leven al onzeker, en dat is vaak de oorzaak van dit soort dingen :]]
    En er is niet echt iets wat ik er aan kan doen, behalve gewoon proberen, en vooral durven fouten te maken.
    Wat nu dus niet echt lukt >.<

Daarom post ik dit ook :]
    Het is belangrijk om te weten dat ik niet de enigste ben, ook al lijkt het op dit moment wel zo. [Wat komt omdat het 12u is xD]