• Ja, ik heb vorige week credits betaald via een overschrijving, maar ze zijn nog steeds niet aangekomen.
    Ik weet dat het enkele dagen kan duren, dus zit ik nog geduldig te wachten.
    Maar aangezien het de eerste keer is dat ik het gedaan heb, heb ik ook geen idee hoe lang het precies duurt.

    Dus vroeg ik me af of er mensen zijn die dit vaker doen en me bijvoorbeeld het aantal dagen kan verklappen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    via ideal?
    via ideal heb ik ze eigenlijk altijd direct...

    edit: ik zie welke methode je bedoeld...daar kan ik je helaas niets over zeggen...zoals hierboven al aangegeven betaal ik via ideal ^^

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 19:48 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Unsun schreef:
    via ideal?
    via ideal heb ik ze eigenlijk altijd direct...

    edit: ik zie welke methode je bedoeld...daar kan ik je helaas niets over zeggen...zoals hierboven al aangegeven betaal ik via ideal ^^

    Nee, gewoon echt via een overschrijving....De allerlaatste betaalmethode in het rijtje (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het inmiddels ook twee keer via overschrijving gedaan... het ligt eraan met welke bank je het doet, denk ik. Ik heb m'n credits over het algemeen zo na 3 dagen gehad. Anders moet je eens een mod of admin of Rutger een bericht sturen. Evt met printscreen van het overmaken, als het bedrag al van je rekening is afgehouden.

    Kleine edit: Weekenden moet je niet meerekenen natuurlijk, aangezien de banken dan niet werken ^_^ Vaak als ik bv donderdag of vrijdag iets overmaak, dan is dat ook pas na het weekend daadwerkelijk overgemaakt en dan moet die betaling nog verwerkt worden om je credits te geven.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 20:04 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Als je een overschrijving hebt gedaan moet Rutger je betaling eerst zien en je dan de credits geven. Dat kan even duren, zeker als hij druk is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Merrow schreef:
    Ik heb het inmiddels ook twee keer via overschrijving gedaan... het ligt eraan met welke bank je het doet, denk ik. Ik heb m'n credits over het algemeen zo na 3 dagen gehad. Anders moet je eens een mod of admin of Rutger een bericht sturen. Evt met printscreen van het overmaken, als het bedrag al van je rekening is afgehouden.

    Kleine edit: Weekenden moet je niet meerekenen natuurlijk, aangezien de banken dan niet werken ^_^ Vaak als ik bv donderdag of vrijdag iets overmaak, dan is dat ook pas na het weekend daadwerkelijk overgemaakt en dan moet die betaling nog verwerkt worden om je credits te geven.

    Ik heb het zo'n 5 dagen geleden overgeschreven (Op vrijdag), het geld is al van mijn bankrekening gehaald, dus misschien dat ik inderdaad nog even moet wachten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.