• Like ,, OMG
    We krijgen een nieuw kind in de klas na de vakantie. Het is een meisje. En een vriendin van mij die bij mij in de klas zit, zei dat ze foto's had gezien op de hyves van dat meisje. En op die foto's had ze echt hoge hakken aan en ze had een krot shirtje aan en een laag make-up. Dus ik dacht zo: Huppelkutje? Mijn vriendin: Uhu.
    Dus nu haat elk meisje bij mij in de klas haar al, want volgens mijn vriendin is ze ook bevriend met een andere huppel van mijn school.
    En dat was heel grappig want ze zaten bij mentorles te praten en toen zei de juf dat. En Chayenne zo:
    Whaa ze is jaloers op het nieuwe meisje.
    En toen zei ze dat van die foto's enzo, en dat elke jongen van de klas haar knap gaat vinden en ze vind ook iemand leuk bij ons in de klas xD
    Maar ik zit hier dus echt niet op te wachten.
    Een huppel in de klas, Whoepii ¬¬



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN van gemaakt )


    Crack a bottle

    Dat suckt n_n
    De huppel der huppels van mijn klas en school [/kleine school] is AARDIG ÖÖ
    Serieus, die kan echt aardig zijn :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whaha,, ik heb nu al meedenlijden met je ;)


    Dunno ><

    Arme jij!

    Eerst doen se heel aardig,maar dan worden se bitch!

    jullie hate haar al voorda jullie haar kennen:O?!
    daz ook wel,nie echt leuk voor da meisje he?
    geef haar toch een kans;)
    kbdoel,tis nie omda ze eruit ziet als een huppel,en veel smink nzoo draagt,da ze nie lief of tof kan zijn?!


    everybody needs a song.

    Weetje, geef haar ook eens een kans
    Ik bedoel, als iemand met een eigen stijl hier zegt dat iedereen h'r emo noemt, dan zegt iedereen van; oh ze zijn gwn jaloers of jij durft tenminste je te zijn ;)
    Wel, zo is het ook met die 'huppel' hoor, dat ís haar éígen stijl, don't you think
    en btw, niet grof bedoelt hoor ^^

    Uhmm ,, ze is duss bevriend met dat ene kind ,,die ook huppel is?En die is alles behalfe aardig ¬¬
    En al die vrienden van dat mens sijn soo kut ,, en sgelden aleen metkanker en denken dat se alles sijn
    Woow ,,Super O.o


    Crack a bottle

    Maar ja, weetje, als je h'r niet moet, dan moet je d'r niet héa, dan kan je er ook niks aan doen ><, in te plaats van je te ergeren, lach er gewoon mee xD

    dat valt nog mee maar 1 huppel -_-''
    bij mij is iedereen huppel in mijn klas behalve eentje dies skater ofzeu...
    en de jongens bij mij zijn alleen maar vn die gangsters enzeu..
    1 jongen vertrouwde ik een beetje en toen heeftie me kei hard late vallen Ö


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Maar die vriendin die die foto's duss heeft gezien die is duss verlieft op son jongen vn de klas (se segt vn niet , maar tis gwn overduidelijkXD) en dan vind ik het wel sielig voor haar ,, Wnt se sei soo:
    Jonge ,, ELke jongen van de klas gaat verlieft op haar worden.
    En toen sgoten we in de lach omdat ze jaloers was,, maar tis wel lullig dan fseu.. En Wat valt er te lachen aan huppelkutjes?? Die sijn gwn helemaal Fake.


    Crack a bottle

    Mss moet je haar eerst een kans geven? Beter ga je niet af op wat mensen zeggen en het zelf uitzoeken...
    En als je haar dan nog steeds niet moet jammer voor haar dan =')
    conclusie; Geef iedereen een kans

    Ja, die doen gwn zó grappig soms ><
    Maar 'tis niet omdat ze huppel is, dat ze knap is héa, zeg dat maar tegen je vriendin, dat ze niet jaloers hoeft te zijn, maar dat klinkt zo cliché xD

    Jaa ,,maar maar ..
    IK MAG HAAR NU AL GEWOON NIET!
    En sowat geen enkel meisje mag haar al..
    En okeej ,,we kennen haar dan ook nog niet,, Maar we weten duss dat se dikke laag make up op heeft ,,hakken van 3 meter op die foto en korte shirt en broekje (huppelstijl duss) en bevriend met 1 van de ergste kinderen van de sgool O.o


    Crack a bottle

    Zo eentje hebben wij ook in de klas. Ik heb echt niks tegen 'huppels', net zo min als ik wat tegen subculturen heb maar de manier waarop ze praat is best.. verwaand. Behoorlijk zelfs. Zo erg dat ongeveer de helft van de klas haar niet zo mag. Maar mij doet ze niks dus ik heb ook geen reden om haar te haten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Denk eens na. Als jij naar een andere school zou gaan en jewerd gekeurd op je uiterlijk, dan zou jij dat ook niet leuk vinden.
    En who cares dat zij met de grootste "huppel" omgaat. Weet je dat wel zeker?
    Laat dat kind zich minstens voorstellen.

    En schijt aan alle huppelkut vooroordelen. =,=

    Mag ik die foto eens zien?


    a figment of your imagination