• Er Zijn wel eens stories met "one shots" heb al gekeken Maar snap der niet veel van...


    Wat zijn one shots????


    May StarClan light your path.

    Hetzelfde als Stand Alones, gewoon ééndelige verhalen.


    Your make-up is terrible

    Kan van alles zijn, tequila, goldstrike, sambuca, petrikov, vodka, jack daniels..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Kan van alles zijn, tequila, goldstrike, sambuca, petrikov, vodka, jack daniels..


    ...


    Your make-up is terrible

    Maar, ik zag zo'n big time rush one shot en Dara kon je aanvraagjes doen, wat bedoelen ze daar Dan mee?

    (Ik typ op mijn broers iPad MET attoucorrectie, en het toetsenbord is ook nog eens Engels, brb, veranderen.)


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Maar, ik zag zo'n big time rush one shot en Dara kon je aanvraagjes doen, wat bedoelen ze daar Dan mee?

    (Ik typ op mijn broers iPad MET attoucorrectie, en het toetsenbord is ook nog eens Engels, brb, veranderen.)


    Lijkt me logisch... Dan schrijven ze ééndelige verhalen over BTR en je kan zelf een aanvraag doen voor zo'n verhaal, dan kan je zelf kiezen waar het zich afspeelt en met wie etc.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    ...



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)



    Omdat iemand hier gewoon om hulp vraagt, kan je niet gewoon eens normaal reageren in plaats van zo irritant te zijn?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat iemand hier gewoon om hulp vraagt, kan je niet gewoon eens normaal reageren in plaats van zo irritant te zijn?


    Irritant is een menings-kwestie. En ik denk dat jij mij meer hebt gekwetst dan ik haar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een one shot is een kort verhaal vaak een lang hoofdstuk. Veel halen ze uit dromen of wensen etc.

    Je kunt door andere een one shot laten shrojven. Je vraagt het aan zegt wie erin moet komen en waar en het wordt gesxreven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    okej, dan ga ik zo'n storie maken en dan ook zo'n big time rush one shot met aanvraagjes, aangezien de andere 4 maanden geleden is..\\\


    slotje mag.


    May StarClan light your path.

    Licet schreef:
    Kan van alles zijn, tequila, goldstrike, sambuca, petrikov, vodka, jack daniels..

    Zozo, kiek 'm goan. Lekkah.

    ON: inderdaad, eendelige verhalen zonder vervolghoofdstukken. Als iemand bijvoorbeeld zegt: 'SA verzoeken One Direction' kun je er vanuit gaan dat je in dit topic een oneshot (SA) kan aanvragen over deze groep. SA's/Oneshots kunnen erg verschillen in lengte. Zo kunnen ze maar 100 woorden zijn, maar ook 10000 of nog langer. Mijn langste SA was 12000 woorden en die heb ik opgesplitst in hoofdstukken, waardoor 't eigenlijk geen echte SA meer is I guess XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Hetzelfde als Stand Alones, gewoon ééndelige verhalen.


    Chaos is a ladder.

    -> Slotje op aanvraag topicstartster


    I am an idiot, I move.