• ik moet zo naar een band, van hele goede kennis van mij. en hij wil dat ik ga zingen.
    alleen ik weet niet eens of ik kan zingn. mijn ouders zeggen van wel. maar iedereen zaegt dat over zijn of haar kind.
    ben egt o zenuwachtig.
    en in mijn fotoboek staat hoek e nu uit zie. eerste foto. please tell me als ik zo kan gaan ja of nee
    xxx love you all


    So Wrong, It's Right <3

    Gwn proberen ;)
    Ik vind ook dat ik niet kan singen ,,terwijl iedereen segt vn wel ¬¬ EN ik sit nu ook op zangles fseu ,, en Ik ging een keertje singen voor 40 kienders die ik niet kende ,, in een bus XD door die geakke microfoontje met een vriendin ,,en toen was het egt super melig duss:P


    Crack a bottle

    Gewoon doen ^^
    Ik weet het is makkelijk praten want als ik jou was zou ik in me broek schijten van angst 8]
    Als je ouders het zeggen zou het ook zo zijn dat je goed zingt. Ik denk juist dat je ouders eerlijk zijn erover of je wél of niet kunt zingen. Als jij zo vals zong als het maar kan, zouden je ouders het heus zeggen voordat jij jezelf voorschut zet en dat je wordt gekwetst ermee.
    Geloof je ouders, en ook injezelf en zing gewoon :'3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    dude gwoon doen ik vind ook nie dak het kan mr ik heb wel lekker op het marktplein in enschede staan singe voor allemaal lui diek nie kende.. en ook nog is solo gesonge met de musical vn sgool voor 200 man n_n gwoon doen jonge en nie bij nadenken x3


    We can only learn to love by loving.