• kenne jullie soms een winkel in berlijn met spulle v tokio hotel??
    wn mn vader gaat er binne een paar dage naartoe en hij wilt wel iet meeneme, ma dn moet hij wete waar da hij moet zijn


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    umum(:
    ik weet dat er in Frankrijk eentje zit eén hele winkel vol met TH, maar Berlijn ..? Misschien zijn er winkels die spullen verkopen van hun, bijv een winkel als Bruna, of wat anders. Net als in NL, posters enzo. Ken jij de winkel London? Daar hebben ze in Emmen TH klding. Miss, is dat ook zoiets in Berlijn?(:

    Lvyou(H)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik weet het ook niet.. Idd in de London heb je TH spullen :) Daar heb ik mijn hemdje met Bill erop gekocht! ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    umum(:
    ik weet dat er in Frankrijk eentje zit eén hele winkel vol met TH, maar Berlijn ..? Misschien zijn er winkels die spullen verkopen van hun, bijv een winkel als Bruna, of wat anders. Net als in NL, posters enzo. Ken jij de winkel London? Daar hebben ze in Emmen TH klding. Miss, is dat ook zoiets in Berlijn?(:

    Lvyou(H)

    da lijkt mij eigelyk wel logisch da ze daar ook iet ebbe omda ze namelijk van duitsland kome en da berlijn de hoofdstad is
    en da de muziekstudio enzo daar ook is..


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Nou dan(: dan vraag je aan je pa dat hij naar zulke winkels gaat, of bel er lekker naar toe, en vraag het!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    muziekstudio zit in hamburg toch?

    Geeen idéé ben nog nooit in berlijn geweest xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    kenne jullie soms een winkel in berlijn met spulle v tokio hotel??
    wn mn vader gaat er binne een paar dage naartoe en hij wilt wel iet meeneme, ma dn moet hij wete waar da hij moet zijn

    nou ja gewoon bij de boutiekjes, daar hebben ze wel stickers en tijdschriften enzow.. maar niet alles van th ofcourse


    You'd took my breath but I'll survive.

    meestal in een boeken zaak of bij de expo die hebben ze daar ook wel maar in frankrijk klopt zit wel een tokio hotel winkel in bij de bazaar in amsterdam ook zit ook een klein gedeelte met th spullen

    Ik weet wel dat er in de Bruna veel dingen zijn maar misschien heb je hier wat aan:
    TokioHotel agenda bij Bruna
    TokioHotel schoenen waar weet ik niet xD
    TokioHotel posters meestal in de Bravo{Duits blad}
    TokioHotel posters meestal in Hitkrant
    TokioHotel kledingbutton's in Neijmegen ofzo te koop bij het concert op 14 Juni

    schoenen van TH vind je wel in Berlijn.
    Ze hebben daar redelijk veel van TH (in tegenstelling tot Magdeburg waar het enigste wat je van TH vind, hun namen zijn, die fans op sommige plaatse hebben neergesgreven.. -.-)

    Ja ik heb ook gehoord dat er in duitsland van die TH winkeltjes of winkel zaten/zat.

    en in frankrijk ( waarscheinlijk in parijs ) zat er zeker 1 een vriendin van mij was daar toen...

    maar ik weet niet wat je daar allemaal kunt halen enzo.. mischien ff op internet kijken?

    x