• "Elise! Elise! Het sneeuwt buiten! Kom je mee? Anders wint Jonas weer het hele gevecht." Bij het woordje 'sneeuw' krulden Elises mondhoeken zich omhoog tot een glimlach. Haastig volgde ze haar neefje mee naar buiten, maar tot haar zoveelste teleurstelling zag ze hem weer niet. Enkel de witte sneeuw die naar beneden dwarrelde en op alles en iedereen een wit laagje vormden. "Wanneer toon je me eindelijk dat al wat je me vertelde echt was, mam? Hoe moet ik het Geloof helpen bewaren als niets van wat je me ooit vertelde waar blijkt te zijn?" prevelde het meisje radeloos.
    Niet ver van haar, onzichtbaar voor al wie niet tot het Duistere Leger of de Bewakers behoorde, zat een jongen met wit haar op de afsluiting. Zijn heldere, ijsblauwe ogen staarden voldaan naar de spelende kinderen en zijn handen omklemden een lange, houten staf waar zich ijskristallen op hadden gevormd.

|Legendes van overal en altijd.
    |Written by Rowboats, als je dus ergens een verdacht exemplaar vindt dat er veel op lijkt, meld het alsjeblieft.
    |Gebaseerd op Rise of the Guardians.
    |Begint op zondag 30 december.
    |Eindigt op

Rise of the Guardians is dus een animatiefilm van Dreamworks, maar ik heb alleen een deel van het idee genomen en Jack Frost, waarbij zij hun eigen voorstelling hebben gemaakt.

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 12:56 ]

help

Ik zal lezen. (:

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik hou van jou, Neelsel!

Wat heb ik toch met meme's?

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 13:37 ]

help