• Gisteravond kwam mijn oma, vandaag niks doen, morgen komen mijn tante, nichtje en nog iemand. En verder ga ik deze vakantie lekker lui zijn!:-)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Gisteren zat ik met het gezin samen om cadeautjes uit te pakken en spelletjes te doen, vandaag ook niets.
    Met nieuwsjaaravond zit ik weer met het gezin samen, weer cadeautjes en spelletjes en dan gaan we enkele dagen later naar mijn oma.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga dadelijk gourmetten en vanavond een film kijken. Morgen niks ,want dan moet ik mijn kamer opruimen (yay zoveel zin in). Vandaag was ik ook even in het ziekenhuis ,omdat mijn oom daar ligt.


    Shoganai i ne~

    Vandaag niets, mn cadeautje gekregen. Morgen met mn moeder sushi eten en met oud & nieuw ga ik home alone zijn.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik speel voetensteun :c


    quidquid excusatio prandium pro

    EdwardElric schreef:
    Ik ga dadelijk gourmetten en vanavond een film kijken. Morgen niks ,want dan moet ik mijn kamer opruimen (yay zoveel zin in). Vandaag was ik ook even in het ziekenhuis ,omdat mijn oom daar ligt.

    Wij hebben gisteren gourmet gegeten, heerlijk!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    EdwardElric schreef:
    Ik ga dadelijk gourmetten en vanavond een film kijken. Morgen niks ,want dan moet ik mijn kamer opruimen (yay zoveel zin in). Vandaag was ik ook even in het ziekenhuis ,omdat mijn oom daar ligt.


    Sterkte!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    EdwardElric schreef:
    Ik ga dadelijk gourmetten en vanavond een film kijken. Morgen niks ,want dan moet ik mijn kamer opruimen (yay zoveel zin in). Vandaag was ik ook even in het ziekenhuis ,omdat mijn oom daar ligt.

    Dit^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SecretDoor schreef:
    (...)
    Dit^

    Sterkte alletwee!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    (...)
    Sterkte alletwee!
    Thanks :3.


    Shoganai i ne~

    EdwardElric schreef:
    (...)Thanks :3.


    Als je wilt praten...ik ben er voor je!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 16:28 ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Gisteren was de ene kant van mijn familie er en gingen we gourmetten, morgenavond komt de andere helft en gaan we veel eten. Met oud&nieuw ga ik naar Sevda (Combustible) toe :3

    Ardina schreef:
    Gisteren was de ene kant van mijn familie er en gingen we gourmetten, morgenavond komt de andere helft en gaan we veel eten. Met oud&nieuw ga ik naar Sevda (Combustible) toe :3


    Okee leuk! (: Ik blijf met oud en nieuw bij mijn ouders, gezellig naar Ik hou van Holland kijken:))


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”