Good morning/afternoon/evening/night (je mag zelf doorstrepen aan de hand van hoe laat je dit leest)
Ik heb een probleempje, denk ik. Nou ja, dat weet ik wel zeker.
Op en buiten school word ik nog wel eens gepest - omdat ik er niet volgens de 'mainstream van Den Helder' uitzie. Eerst negeerde ik het altijd en probeerde ik er boven te staan, maar sinds de afgelopen zomervakantie is dat heel erg veranderd. Ik zal het gewoon op tafel gooien (op het topic?), want jullie kennen mij toch niet in reallife. Afgelopen zomer ben ik zwaar depressief verklaard en ik moet nu sinds Juni elke dag medicijnen slikken. Nu is het al December en het gaat wat beter door de medicijnen.Ik heb nu niet meer de neiging om voor de trein te springen of whatever. Alleen ik ben nu een beetje ... agressief? Een maandje geleden was het weer zover en begon de bitch-squad van mijn school mij weer uit te schelden voor 'emo' en what not, en in plaats van te negeren werd ik ontzettend kwaad. Toen brak ik dus de pols van één van die meisjes. Zelfs schrok ik er denk ik het meest van en natuurlijk kwam ik er niet vanaf zonder een hoop gezeik; wat best begrijpelijk is. Een paar weken geleden waren er een paar jongens die weer begonnen met pesten en die sloeg ik dus in elkaar. Vandaag was het ook weer zover en heb ik een meisje een bloedneus geslagen.
Oké, heel verhaal en nu komt het; wat is er mis met mij? Opeens kan ik mijn woede niet meer beheersen en het slaan/schoppen gaat vanzelf. Alsof iemand mijn lichaam overneemt. Tot 10 tellen helpt niet ... want ik kom maar tot 2. Na het pols-breek incident flipte mijn moeder helemaal - wat eigenlijk best begrijpelijk is - en sinds dien loopt onze moeder en dochter relatie erg stroef. Eerlijk gezegd wil ik mijn moeder niet opzadelen met nog meer problemen. Ik zit nu nogal met mezelf in de knoop en mijn afspraak met mijn psychiater gaat deze en volgende week niet door, om goed advies vragen gaat dus ook niet.
Hebben jullie advies? Of als je ook zoiets heb, wat doe jij dan?
Greetz (:
“I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”