wat vinden sommige mensen zo
leuk aan twincest-verhalen ??
eerlijk gezegd vind ik het
maar niets , zal mißchien aan
mij liggen
-
14 okt 2008 - 23:2714 okt 2008 - 23:28
Hmm dat het twincest is maakt mij niet zo gek veel uit, ik heb 1 twincest verhaal goed gevonden, en dat was vooral omdat het zo prachtig geschreven was. Ik zou 't niet weten anders
Why don't you break my heart
14 okt 2008 - 23:32wa is een twincest en wa is een bandcest??
*dom* das tog dat ze het met elkaar doen?? OoEven though it feels like your dying, Hope ain't gone.
14 okt 2008 - 23:33wa is een twincest en wa is een bandcest??
*dom* das tog dat ze het met elkaar doen?? Oo
Ja bij twincest is het Tom en Bill als stel en bij bandcest een hele bandWhy don't you break my heart
14 okt 2008 - 23:33bandcest vind ik al helemaal erg =S sorry
14 okt 2008 - 23:36Ik vind het allebei niet kunnen
Bored.
14 okt 2008 - 23:36bandcest vind ik al helemaal erg =S sorry
Haha is het eigenlijk ook wel x'] Ik ben er ook niet echt fan van..best kinda grose x']Why don't you break my heart
14 okt 2008 - 23:36jee oke dat bennodaweleens héél verkeerd op de fottow staat [en ms gewoon Xpres! Oo]
is een feit maar dan maak je tog niet meteen een ... ehmm .. Friendcest<<Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.
14 okt 2008 - 23:39zie je ze al met hun vieren in bed ligge =S
een echte nachtmerrie14 okt 2008 - 23:41Ik vind het persoonlijk nogal onlogisch alsof Bill Tom egt laat komen als je snapt wat ik bedoel. Of aan elkaars lolly's likken bahbah
keep talking shit your makin me famous ['L]
15 okt 2008 - 2:16jee oke dat bennodaweleens héél verkeerd op de fottow staat [en ms gewoon Xpres! Oo]
Vind ik zo schattig wanneer die 2 elkaar een kusje op de wang geven ofzo. Echt schattig, liefst zou ik ze zo in de wangetje knijpen x3
is een feit maar dan maak je tog niet meteen een ... ehmm .. Friendcest<<
Maar nee ik hoef geen verhaal waarbij die 2 het gaan doenI live for the applause, you will die for it.
15 okt 2008 - 8:09Like; ik lees geen twincest of bandcest
Oke, ik schreef wel zelf iets van twincest äber dat was gwn dta ze verliefd zijn op elkaar niet dat ze egt sex gaan hebben
Bandcest is gwn te vatsig voor woorden15 okt 2008 - 9:3315 okt 2008 - 10:04Ik ben er totaal geen fan van. Ik vind het maar vieze verhalen. Maar over het algemeen zijn sommige wel mooi geschreven, want ze zouden dan wel leuk zijn als Tom dan een vriendinnetje krijgt ofzo;)
a figment of your imagination
15 okt 2008 - 13:43Weetje, Ik vind het er vet overgaan.
Als Th-haters ze homo noemen gaan wij hun altijd verdedigen.
Maar dan hier verhalen komen schrijven dat ze verliefd op elkaar zijn.
Ik vind het echt gewoon te vettig voor woorden.
We'll never be as young as we are tonight
15 okt 2008 - 13:51