• Sorry mods, maar dít vind ik er persoonlijk echt over gaan! Warom is Raquel a.k.a xPOKEMONKID geforumband? Omdat ze haar mening zei? Endie meining bij iemand slecht kwam? Wt zei ze dan mis? Met dit hier;

    xPOKEMONKID zei op 14 okt 2008 - 19:10:
    1. Ik geen Biatch zijn CharissaLief ^^

    En ik hem met allerliefste Siham het hier over gehad en ik vind het echt -piep- erg waardoor dit allemaal gekomen is. Totaal zinloos !! Geband worden omdat je op iemand anders account zit. Bog deal. Als het van die eigenaar mag zie ik het probleem niet !!!


    Leterlijk gekopieert! I'm so sorry maar dit vind ik er echt zwaar ovrgaan! Like, alle mods zeggen hier zelf dat je mening uiten mag maar waarom word Raquel dan geband omdat ze haar mening zei? Zo erg was ze toch niet?

    Sorry, als ik hier ook voor geband word vind ik dit echt nutteloos en erg laag van de mods want we zeiden enkel en alleen onze mening.

    Komt omdat we in het begin al zeiden dat we elk topic tegengaan, met álle users erin die reageren.

    Om een grote erl te stoppen.

    De mods hebben de laatste tijd is met bannen lieve schat[/niet kwaad bedoeld!]
    Er is heel erg veel ruzie enzo.
    En ik zie het nut niet om Raquel te bannen ze zij toch ook alleen haar mening?

    [/Straks word ik ook nog gebant]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Djezus >,< Ze zeiden alleen maar hun mening, meer niet, moeten ze daarom geband worden? Raquel doet serieus geen vlieg kwaad.

    Hiervoor wordt je niet gebant ;)
    Maar ik snap waarom je het vraagt. Zie wat ik net zei.

    En in deze situatie leek het mods nodig om het te doen. Nou so be it.

    Omg wat is er eigenlijk met 'Q' gebeurt?


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ja sorry, ik snap der verontwaardiging maar al die meningen zorgen voor een rel wa we al vaak genoeg hebben gezien.

    Bekijk het ook van onze kant ;)

    Like HoneyPoepx3 said. Ik vind 'Q' een soort van concentratiekamp geworden met al die bans®els eznoo>,<

    Nou dan ga je weg! :D
    Anw ik heb het uitgelegt.
    Slotje