• Mijn vriendin Kristy -ook oud user hier, maar ze is weet-ik-veel-wanneer- weg gegaan- zoekt een samenvatting van het boek Inwijding van
    Veronica Roth . Het probleem is dat ze geen enkele goeden samenvatting kan vinden op internet, want die heeft ze nodig voor haar boekverslag. De meeste samenvattingen zijn maar half compleet. Ze stoppen dan midden in het verhaal. Zelf kan ik niets vinden. Zouden jullie heb ergens kunnen vinden?
    En als je niets kan vinden, maar geprobeerd hebt om te zoeken: Alvast bedankt!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien een idiote suggestie, maar... ze kan hem toch ook gewoon lezen?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Misschien een idiote suggestie, maar... ze kan hem toch ook gewoon lezen?

    Die heeft ze ook gelezen. Voor het boekverslag -7 pagina's vol vragen o.o- moet ze zelf een samenvatting maken en er 1 van internet halen. Of iets wat daar op lijkt...
    De samenvatting die ze zelfs moest maken heeft ze allang gemaakt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb hem gelezen en zou het normaal met alle liefde doen
    Helaas heb ik hier zelf een groot boekverslag liggen
    Maar hoe lang moet het zijn? Ik kan wel ff snel wat fiksen als het niet te lang moet zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pluis schreef:
    Ik heb hem gelezen en zou het normaal met alle liefde doen
    Helaas heb ik hier zelf een groot boekverslag liggen
    Maar hoe lang moet het zijn? Ik kan wel ff snel wat fiksen als het niet te lang moet zijn

    Hij hoeft echt niet lang te zijn, als het maar in grote lijnen er in staat. Ik zou het heel erg waarderen als je een samenvatting zou maken :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je vriendin het boek heeft geschreven kan ze toch eventjes zelf een maken? Sorry dat ik het zeg, maar zo moeilijk is dat niet.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Als je vriendin het boek heeft geschreven kan ze toch eventjes zelf een maken? Sorry dat ik het zeg, maar zo moeilijk is dat niet.

    Je bedoel waarschijnlijk gelezen, maar lees mijn reactie op RainbowDash c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chicago is na vele oorlogen verdeeld in 5 fracties met allemaal andere regels en andere levensdoelen. De onverschrokkenen zeiden dat angst en laf de oorzaken waren van de problemen in de wereld. Zelfverloocheling gaaf het egoisme de schuld, vriendschap de vijandigheid tussen mensen en erudtie de domheid van de mensen en als laatste gaf oprechtheid de leugens de schuld. De vijf fracties werken samen, maar zijn toch allemaal anders. Op hun 16de moeten de kinderen van de verschillende fracties kiezen bij welke fractie ze willen horen. Beatrice is opgegroeid in Zelfverloocheling en moet in het boek haar keuze maken. Bij de test die er aan vooraf gaat blijkt ze afwijkend te zijn, ze hoor niet bij een bepaalde fractie. Bij de kiesceremonie besluit ze te kiezen voor onverschrokkenheid. Als een wonder komt ze steeds verder in de inwijdingstest en langzaam maar zeker komt ze erachter dat er iets goed mis is in de fracties. Zal alles nog goed komen?


    Ff heel snel, hoop dat ze er wat aan heeft


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pluis schreef:
    Chicago is na vele oorlogen verdeeld in 5 fracties met allemaal andere regels en andere levensdoelen. De onverschrokkenen zeiden dat angst en laf de oorzaken waren van de problemen in de wereld. Zelfverloocheling gaaf het egoisme de schuld, vriendschap de vijandigheid tussen mensen en erudtie de domheid van de mensen en als laatste gaf oprechtheid de leugens de schuld. De vijf fracties werken samen, maar zijn toch allemaal anders. Op hun 16de moeten de kinderen van de verschillende fracties kiezen bij welke fractie ze willen horen. Beatrice is opgegroeid in Zelfverloocheling en moet in het boek haar keuze maken. Bij de test die er aan vooraf gaat blijkt ze afwijkend te zijn, ze hoor niet bij een bepaalde fractie. Bij de kiesceremonie besluit ze te kiezen voor onverschrokkenheid. Als een wonder komt ze steeds verder in de inwijdingstest en langzaam maar zeker komt ze erachter dat er iets goed mis is in de fracties. Zal alles nog goed komen?


    Ff heel snel, hoop dat ze er wat aan heeft

    Ja, hij is goed :'D. Heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:36 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor