Neeee, ik luister het heel veel. Zo vind ik de stukken van Het Zwanenmeer echt heel mooi. Verder ben ik fan van Ludovico Einaudi, Sarah Brightman en Andrea Bocelli.
Normaal luister ik niet vaak naar klassieke muziek.
Eigenlijk luister ik er alleen maar naar tijdens examenperiodes, want ik vind het gemakkelijk om te studeren.
Voor de rest luister ik vooral naar metal, ook met klassieke invloeden.
Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.
Ja, ik luister heel veel Ludovico Einaudi. Maar dat is ook mijn favoriete componist van pianostukken, dus ja (: Voor de rest vind ik Mozart nog wel eens leuk om te horen (die variaties op Altijd is Kortjakje ziek zijn zo leuk) en soms andere klassieke stukken, maar vaak vind ik Beethoven of Vivaldi vrij saai om naar te luisteren of te spelen. Zit naar mijn gevoel dan te weinig emotie in.
Het Zwanenmeer, de vier jaargetijden en de noodlotsymfonie van beethoven zijn enkele van mijn favorieten.
Mijn lievelingsopera is Koningin van de Nacht van Mozart.
I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury
Bohemian schreef: Het Zwanenmeer, de vier jaargetijden en de noodlotsymfonie van beethoven zijn enkele van mijn favorieten.
Mijn lievelingsopera is Koningin van de Nacht van Mozart.
Als in, die Zauberflöte? Die van mij ook!
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt