• Een poos geleden heb ik samen met iemand een idee voor een One Direction fanfic bedacht
    Maar het is er eigenlijk nooit meer van gekomen om het uit te werken
    En nu krijg ik de hele tijd ideeen daarvoor
    Dus zoek ik diegene met wie ik dat had bedacht
    Het idee

    Vrolijk staan we met zijn alleen handtekeningen uit de delen aan de vele fans die weer op ons wachten. Vanuit mijn ooghoek kan ik net zien hoe Myra, mijn vriendin, met een fan op de foto gaat. Net als ik een nieuwe pen op een nieuwe papier zet voor weer een nieuwe handtekening hoor ik een luide gil.
    "Louis, pas op."
    Het volgende moment wordt ik op de grond gegooit en hoor ik diverse schoten en het gegil van mensen in doodangst. Een scherpe pijn schiet door mijn arm en dan wordt alles zwart

    Opgewonden knijp ik de hand van mijn vriendje,Alhoewel ik weet dat hij geen fan is van One Direction is hij hier toch maar met mij.
    "Joey, ik wil op je schouders zitten" zeur ik met mijn liefste stemmetje.
    Lachend gaat hij door zijn knieën zodat ik op zijn schouders kan zitten en alles goed kan zien. Net op dat moment klinkt er luide knal, meerdere volgen.Joey zet mij neer op de grond en beschermt mij door zijn lichaam als levend schild te gebruiken. Als ik hem op de grond zie vallen staat mijn wereld stil.Nog steeds klinken overal schoten en de kreten van mensen in doodsangst, Meerdere kogels doorboren mijn middenrif en dan, dan wordt alles zwart.

    Terwijl de lads handtekeningen uitdelen begint er opeens iemand te schieten. Myra springt voor Louis en red zo zijn leven, maar overleeft het zelf niet. Hetzelfde gebeurt met Layla en Joey. Alleeen komt Layla er niet zo mooi van af. Ze zal de rest van haar leven in een rolstoel zitten. Precies een jaar na het ongeluk organiseerd One Direction speciaal voor de mensen die er die dag bij waren een concert. In eerste instantie wil Layla niet gaan, maar besluit het uiteindelijk toch te doen. Maar eenmaal bij het concertgebouw aangekomen komt ze erachter dat er overal trapjes zijn en ze niet eens het gebouw in kan. Verslagen blijft ze staan terwijl de deuren sluiten, het concert begint en de regen met bakken uit de hemel valt. Zo vinden de lads haar even later. Drijfnat van de regen en de tranen.
    Een romance bloeit op tussen Louis en Layla, maar beide zijn ze nog niet over hun vorige liefde heen,.


    Dat is het dus
    Ik weet niet of de namen nog kloppen, zo een goed geheugen heb ik niet
    Maar herken jij dit? En wil jij dit samen met mij toch nog uitwerken tot een verhaal? Meld je dan
    En anders zou ik dit graag met iemand anders willen uitwerken

    edit: Niemand heeft zich gemeld, dus zoek ik nu een nieuw iemand voor de rol van Louis
    Interesse? Vul het volgende even in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Motivatie(wees origineel):
    Wat vind je van het verhaal:
    Een stukje van je schrijfstijl(ik vind het het leukst als je ter plekke iets bedenkt en dat met het verhaal te maken heeft):

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hoop dat je diegene vind want ik vind het een leuk idee voor een verhaal.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik hoop dat je diegene vind want ik vind het een leuk idee voor een verhaal.

    Dankje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Dankje


    En als je diegene niet vind, bied ik mij voorlopig aan als jij mij wil hebben als medeschrijfster.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    En als je diegene niet vind, bied ik mij voorlopig aan als jij mij wil hebben als medeschrijfster.

    Ik wacht tot het eind van de week, heeft dan niemand zich gemeld ga ik op zoek naar een nieuwe medeschrijfster


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga op zoek naar een nieuwe iemand!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam: Berna
    Leeftijd: 16
    Motivatie(wees origineel): Het is gewoon fijn om met jou te schrijven, maar als we het wel doen, moeten we misschien eerst wat op voorraad schrijven, want de laatste tijd zijn we niet meer zo fanatiek met ons andere verhaal. Toch vind ik schrijven met jou erg fijn, want ik heb nog nooit met een ander zo'n groot stuk van een verhaal geschreven en ik ben ook echt van plan om dat verhaal met jou af te schrijven. (:
    Wat vind je van het verhaal: Zoals altijd is het weer geweldig. Ik vraag me nog steeds af hoe jij steeds op die goede ideeën komt.
    Een stukje van je schrijfstijl(ik vind het het leukst als je ter plekke iets bedenkt en dat met het verhaal te maken heeft): Je weet wel hoe ik schrijf en ik moet zo naar school dus ik schrijf hier even niets. Sorry, Sterre! :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.