Wat voor spullen van welke anime heb jij allemaal? Ik zelf heb het een en ander aan Sailor Moon stuff en met kerst komt er een hele lading Naruto Stuff aan zoals een Sasuke knuffel, Sasuke doggytag en een Forehead Protector :D
Wat hebben jullie of wat wil je heel graag?
- Home
- Forum
- Films en series
- Het merchandising topic
Het merchandising topic - Films en series
-
2 okt 2007 - 15:402 okt 2007 - 18:48
whihihii^^ ik ben een goeie online winkel aan het zoeken en wil vet graag een rain foreheadprotector^^ en een vooraad dvd's hep ik ook nooit problemen mee gehad^^
Weet je trouwens dat Naruto miss op Jetix komt, alleen dan een 'wat kindvriendelijke versie'-.- Als je niet tegen bloed kunt moet je maar niet kijkenXD (voor mensen die niet tegen bloed kunnen) Hee! jullie! ga eens Elfen Lied kijkenXP ben een beetj gemeen(6) maaja,
XXX
Ireenz2 okt 2007 - 19:473 okt 2007 - 8:29keej^^
5 aug 2008 - 18:15Voor mijn spullen kijk ik altijd op www.archonia.com:)
17 aug 2008 - 22:1028 sep 2008 - 20:207 okt 2008 - 22:0915 okt 2008 - 11:39Weet je trouwens dat Naruto miss op Jetix komt, alleen dan een 'wat kindvriendelijke versie'-.- Als je niet tegen bloed kunt moet je maar niet kijkenXD (voor mensen die niet tegen bloed kunnen) Hee! jullie! ga eens Elfen Lied kijkenXP ben een beetj gemeen(6) maaja,
Jup inderdaad, moeten ze maar tegen kunnen!!
Elfenlied is gewoon geweldig!!
Ik wil veel te veel(A), met kerst enzo, ga ik spullen vragen:PThank you that it is the morning of another day..
3 jan 2009 - 16:09ik heb 2 naruto DVD's 2 FMA DVD's Tokyo godfathers, Lauputa, Paprika, Hwol's moving castle, Spirited away, Vampire Princess Miyu OVA, Hand Maid may vol.1, Najica vol.1&2, Milenium actress
Manga
FMA 1 t/m 16,
Naruto NL 1 t/m 12
naruto engels iets van 8 losse delen
naruto duits deel 17
Fairy Cube 1
Rozen Maiden 1 t/m 3
Nana 1 t/m 8
Inuyasha 1 t/m 5
YU-GI-OH 1 t/m 5
Creme Brulee
Azumanga Daioh
Dramacon
2 japanse FMA doujinshi's
Apple vol. 2 Strawberry vol 2
Ray vol. 1 en 2
Doll vol. 1
Chibi Vampire vol. 1&2
Loveless 1 t/m 3
The Dreaming 1 t/m 3
Apothecarius Argentum
Galaxy Angel
Galaxy Angel party
Tomie 1 & 2
Horror collection
iets van 20/30 posters
een Akatsuki hoed en sjaal
Gaara, Naruto & Alphonse knuffel
I<3Yaoi button, 3 Naruto stickervelle, 1Death Note stickervel, Naruto agenda, 4 schriften, 3playstation spellen, Konoha en Deidara hoofdband, 2 naruto jojo's, 2 Naruto 2 Higurashi 1 FMA button, Envy & Itachi pin, Deidara & Tsunade telefoonhangers, Ryuk figurine, Nana/FMA/Naruto kaartspel, 2 Sasori/Deidara/Kisame/2Envy/Lust/Pride/Ed/Orochimaru/Gaara/Ino figurine, Naruto waaier, Orochimaru oorbellen
Ik plaats wel een keer foto's van mijn spullen op quizlet6 jan 2009 - 7:24was nog vergeten:
archlord mangs vol. 1 en mijn Alphonse polsbandje <36 jan 2009 - 9:58