• Jup. Het is weer zo ver. De maandelijkse periode is er weer (met ingang van vandaag. -.-)
    Vanochtend was ik nog blij dat ik ein-de-lijk ongesteld was, maar nu kan ik wel in tranen uitbarsten.

    Ten eerste; ik heb mijn schema weer eens genegeerd en ik ben dus sowieso hardstikke boos op mezelf dat ik dat wéér gedaan heb...

    En. Ik heb net mijn vriendin een beetje afgekafferd (ze was een beetje vaag bezig, ik snapte het niet, en ik was gewoon al in een kuthumeur).

    Dus, twee vraagjes:
    1. Hoe ga ik dit met mijn vriendin oplossen, door niet wéér chagrijnig te reageren?
    2. Hoe kan mezelf weer vrolijker krijgen? (chocola hebben we niet, en ik heb bijna een hele pot thee opgedronken...)

    Alsjeblieft, niet gaan zeuren over het feit dat ik niet moet zeuren, ik wéét het, er zijn tienduizend ergere dingen op de wereld, en het zou een rotsmoes zijn om te zeggen dat het door mijn ongesteldheid komt, maar daar komt het serieus door. En doordat ik nog stééds ziek ben (is héél frustrerend en dan ben sowieso nooit helemaal helder).

    Dankjewel als je dit gelezen hebt...


    Deep inside, I've never felt alive

    awh;c
    *hug*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Knuffel van gibby! C:
    Je vriendin zal het vast wel begrijpen, gewoon uitleggen. x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    1. Zeg later tegen haar dat het je spijt.
    2. Kijk leuke filmpjes op Youtube, krijg cyberhugs, laat je bedienen door je moeder/vader/hamster, kruik op je buik en een leuke serie/film kijken. En vooral lekker niets doen. Dat mag als je ongesteld bent. Succes en cyberhug!

    GIBBEH schreef:
    Knuffel van gibby! C:
    Je vriendin zal het vast wel begrijpen, gewoon uitleggen. x


    +GIBBEH IS AWESOME.


    Pretty is just a pretty word.

    Memoria schreef:
    awh;c
    *hug*


    •*• Lululu •*•

    I'll put on the kettle.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    +GIBBEH IS AWESOME.

    I know right


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Stuur gewoon een berichtje naar je vriendin en zeg dat je het zo niet bedoelde. Je kan gerust zeggen dat je zelf verschrikkelijk in de war bent en alles vandaag tegen slaat. Ze zal dat heus wel begrijpen.
    Om je zelf gelukkige te maken. Maak een lekker kopje thee (ja nog eentje), zet je in je pyjama voor de tv met een lekker dekentje en kijk naar een film. Daar kan je echt rustig van worden en dan vergeet je je zorgen even.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je uitlegt dat je niet zo lekker in je vel zat, snapt ze het vast wel. (:
    Het komt wel goed *cyberhug*


    26 - 02 - '16

    Eens met Nele en Nikki op Tiny zitten? Anastasia kijken? Wacht dat heb je gedaan... Heeft het gewerkt?
    Je favo muziek opzetten, verhaaltje lezen,...
    En anders kan een goede huilbui ook eens opluchten, geloof me ;3

    En ja, je vriendin zal het wel begrijpen als je zegt dat je een mindere dag had.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    probeer het gwn uit te praten,je vriendin zal het wel begrijpen

    cyberhug (flower)(flower) en veel geluk


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3