• Hallo iedereen

    Nou, ik zit met iets vervelends. Ik moet tegen maandag oefeningen maken omtrent de voornaamwoorden, maar er zijn dingen waarbij mijn hoofd echt zo leeg zit, omdat ik het niet snap.
    Ik snap het verschil tussen someone en somebody niet, en ik snap het nut achter deze woorden: anyone, anybody en anything niet.

    Alvast bedankt om me te helpen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Same here c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Same here c:

    Yeeeeey! (a)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Voor zover ik weet is er geen verschil tussen someone en somebody. Tussen any en some zit weldegelijk verschil:

    Some gebruik je gewoon in normale zinnen:
    - We've got some cake.

    Any gebruik je in vragende zinnen:
    - Have we got any cake?
    En in ontkennende zinnen:
    - We haven't got any cake.

    Dit geldt dus ook voor someone, anybody, somewhere, anything etc. Snap je? c:


    i put the fun in funeral

    Keating schreef:
    Hallo iedereen

    Nou, ik zit met iets vervelends. Ik moet tegen maandag oefeningen maken omtrent de voornaamwoorden, maar er zijn dingen waarbij mijn hoofd echt zo leeg zit, omdat ik het niet snap.
    Ik snap het verschil tussen someone en somebody niet, en ik snap het nut achter deze woorden: anyone, anybody en anything niet.

    Alvast bedankt om me te helpen!


    Nou , deze twee betekenen allebei hetzelfde. Je kan ze in principe allebei gebruiken.
    Woorden die met 'any' beginnen , betekend dat het 'alles' kan zijn.
    Ik weet , ik kan het niet zo goed uitleggen (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Descartes schreef:
    Voor zover ik weet is er geen verschil tussen someone en somebody. Tussen any en some zit weldegelijk verschil:

    Some gebruik je gewoon in normale zinnen:
    - We've got some cake.

    Any gebruik je in vragende zinnen:
    - Have we got any cake?
    En in ontkennende zinnen:
    - We haven't got any cake.

    Dit geldt dus ook voor someone, anybody, somewhere, anything etc. Snap je? c:

    Jep, ik snap het nu. Bedankt!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Someone en somebody is toch echt verschillend hoor. Weet alleen niet meer precies hoe je het toepast. Ik doe het zonder nadenken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Someone en somebody is toch echt verschillend hoor. Weet alleen niet meer precies hoe je het toepast. Ik doe het zonder nadenken.

    CyberLord schreef:
    Someone en somebody is toch echt verschillend hoor. Weet alleen niet meer precies hoe je het toepast. Ik doe het zonder nadenken.


    Het enige wat ik kan verzinnen is of het uitmaakt wie de persoon is of niet.

    Somebody stole my bike > Iemand heeft de fiets gestolen, maar er ligt geen nadruk op wie het heeft gedaan.
    Someone stole my bike > Wie heeft de fiets gestolen?

    Maar dat zijn details. In principe betekenen ze gewoon hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 17:07 ]


    i put the fun in funeral

    Ja maar die details zijn wel belangrijk, dus moet je het alsnog weten en goed dus. Duuuus, zijn ze niet gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.