• Eerst en vooral: sorry voor mensen die zich doodergeren aan al die 1D-stories op quizlet maar ik had inspiratie en ik moest gewoon schrijven! Ik ben eergisteren een verhaal gestart en ik heb al een proloog en 2 hoofdstukjes. Ik schrijf dagelijks!


    'We're best friends, soulmates. But I love you more than a friend. I love you like a lover.'





    Proloog:
    "Waar denk je aan?" vraag ik aan hem terwijl we verder schommelen in de hangmat. Ik weet niet hoelang we hier al liggen maar dat kan me niet veel schelen. Ik kan me met moeite op iets concentreren nu Harry hier zo naast me ligt, met zijn warme lichaam tegen het mijne. Mijn hart bonkt in mijn keel ook al is hij al zolang mijn beste vriend maar sinds een paar maanden ben ik stapelgek op hem. Ik kijk hem aan, wachtend op een antwoord.
    "Aan veel dingen" antwoordt hij. Wist hij nou maar dat ik altijd aan hem moet denken. Op school, tijdens de vakantie, in mijn kamer, als ik moet eten, zelfs als ik 's avonds laat in bed lig. Hij kijkt mij aan met zijn heldere adembenemende ogen. Snel wend ik mijn blik af want één ding wat hij nooit te weten mag komen is dat ik op hem ben. 'Ik heb dorst, ga je mee naar binnen?' ik kijk hem vragend aan. 'Ok' zegt hij. En we zijn snel naar binnen. Niet dat het buiten koud is, het is 23 graden en het zonnetje schijnt heerlijk. Maar ik heb zo'n dorst dus ik neem twee glazen en een fles cola. Ik schenk twee glazen vol en geef één aan Harry. We gaan dan terug naar buiten en leggen ons terug op de hangmat, met mijn glas cola in de hand. 'Hé harold.' zeg ik en mijn glas begint gevaarlijk te wiebelen als ik begin te lachen. Hij kijkt me zogezegd boos aan maar dan grijnst hij. Ik weet wat er nu gaat komen en ik spring van de hangmat af. De hangmat gaat scheef en Harry valt eraf. 'Ik krijg je nog wel!' roept hij lachend. Ik begin te lopen maar omdat onze tuin niet al te groot is, heeft hij mij al snel te pakken. Hij staat achter me en legt zijn handen om me heen. Hij gooit mij op zijn schouder en loopt dan roepend rond. 'I have you. I have you!' roept hij lachend. Ja, je hebt me. Dan gooit hij mij op het gras en begint hij mij te kietelen. Als er één iets is waar ik niet tegen kan is het toch wel kietelen. 'Ha...rry...st...o...p...' zeg ik terwijl de tranen van het lachen over mijn wangen stromen. 'Em, je moet niet wenen.' zegt hij sarcastisch met een grijns op zijn gezicht. Mijn bijnaam is Em, want mijn echte naam is Emily. Maar net op dat moment neem ik zijn armen en kruip ik onder zijn 'greep' vandaan. Ik ga op hem zitten en begin hem ook te kietelen. Hij stopt automatisch met kietelen en hij begint te lachen. 'S...t...o...p...' brengt hij met moeite uit. Ik stop langzaam met kietelen en we lachen nog wat na terwijl ik nog altijd op hem 'zit'. Ik rol me van hem af en ga naast hem liggen. We lachen nog even na maar dan kijkt hij me aan met zijn mooie ogen en ik stop meteen met lachen. Hij stopt ook wanneer ik hem diep in de ogen kijk. 'Je bent echt de meest fantastische vriendin ooit.' zegt hij. Maar ook al bedoelt hij het lief, het woord 'vriendin' blijft in mijn hoofd spoken. Gewoon maar een vriendin. Met moeite breng ik uit: 'Jij bent ook een geweldige vriend.'


    Voor de andere hoofdstukjes:
    http://www.quizlet.nl/stories/99603/i-never-wanted-to-left-you--harry-e-styles/
    Als je het leuk vindt, neem dan zeker een abo en kietel het kudoknopje, hihi. <3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 16:50 ]