Blueneck schreef:
*Steekt hand op*
Ik wist tot vandaag niet dat ik zo ontzettend
Tumblr verslaafd ben(cat)
Hahaha ik wist wel dat ik een klein beetje verslaafd was, maar ik kan makkelijker zonder, maar niet als ik zo gedwongen word! Nu moet ik m'n kamer wel opruimen en huiswerk gaan maken, help.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Ik dacht altijd ooh zo erg ben ik niet verslaafd aan tumblr. Maar nu. Besef ik pas dat ik gewoonnn er echt verslaafd aan ben. DUS TUMBLR MOET ECHT WEL SNEL WEER DOEN.
Kingsley schreef: Ik dacht altijd ooh zo erg ben ik niet verslaafd aan tumblr. Maar nu. Besef ik pas dat ik gewoonnn er echt verslaafd aan ben. DUS TUMBLR MOET ECHT WEL SNEL WEER DOEN.
Ik zit hier ook gewoon alleen maar uit verveling op! Zo erg is het haha. Rond een uur of 10 vanmorgen zeiden ze op Facebook dat ze begonnen waren met werken aan de site en dat ie in de komende paar uur weer de lucht in zou gaan, maar het duurt nog zooooo lang!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
OCallaghan schreef:
(...) Ik zit hier ook gewoon alleen maar uit verveling op! Zo erg is het haha. Rond een uur of 10 vanmorgen zeiden ze op Facebook dat ze begonnen waren met werken aan de site en dat ie in de komende paar uur weer de lucht in zou gaan, maar het duurt nog zooooo lang!
Jezus serieus. hahahahh ALLE TUMBLR GODEN NOG AAN TOE. THis is torture. Ik wil op tumblr. En het feit gewoon dat ze zeggen dat het ene paar uur duurt maak thet nog erger. Ik hoop van maar voor hun dat whatever ze ermee aan het doen zijn echt wel dit waard is allemaal xd
Jezus serieus. hahahahh ALLE TUMBLR GODEN NOG AAN TOE. THis is torture. Ik wil op tumblr. En het feit gewoon dat ze zeggen dat het ene paar uur duurt maak thet nog erger. Ik hoop van maar voor hun dat whatever ze ermee aan het doen zijn echt wel dit waard is allemaal xd
Hahaha echt he ik begin al afkick verschijnselen te krijgen, want ik ben aan het opruimen en ik ga zo huiswerk maken haha! En ja dat vind ik nog het ergste, want het duurt zo lang en Tumblr word er vast niet beter op!