Uhm, ik wil graag een story gaan schrijven over One Direction.
Dit is mijn idee tot nu toe:
het wordt een Larry Stylinson story en ik wil beginnen rond de tijd dat de x factor net is afgelopen. De jongens krijgen het steeds drukker, dus als Niall zich ziek voelt, denkt hij dat het gewoon door de stress komt... Uiteindelijk blijkt dat hij kanker heeft ( een hersentumor ) en dat het niet meer verwijderd kan worden. Het verhaal gaat erover dat Harry en Niall steeds closer worden tijdens Nialls ziekte periode. Uiteindelijk gaat Niall dood en Harry is er kapot van. Louis probeert hem te troosten en langzaam aan komen ze erachter dat ze gevoelens hebben voor elkaar. Ze stortten zich volop in de relatie en alles gaat best goed, dan krijgt Harry een paniek aanval. Hij mist Niall heel erg en er is niets wat Louis kan doen. Uiteindelijk krijgt hij deze steeds vaker en Louis weet zich geen raad.
Ik wilde vragen wat jullie van deze verhaallijn vinden? Ik weet dat sommige mensen het respectloos vinden als iemand over kanker schrijft en ik vroeg me af of jullie tips hebben hoe ik kan voorkomen dat er zo op mijn story gereageerd wordt.
Alvast heel erg bedankt!
[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 12:43 ]
" You can only go as far as you push "