Ja, ok, lol, waarom houdt een 15 jarig meisje zich hiermee bezig? Geen idee, het staat in mijn geheugen gegrifd sinds de 1e keer dat ik die boeken las 5 jaar terug.
Wel, mijn ontdekte fout waar ik al een tijdje over loop te dubben: onze welbekende hoofdpersoon slash stresskonijn zou een broer hebben! Ja, en nu denk jij vast: Wtf, dus niet. Nou, wtf, dus wel. Alleen dat is één keer genoemd (in de Brugklas of in mijn vakantie, maar weet niet zeker welke. Ik gok de Brugklas!) en verder nooit ter sprake gekomen.
En dat is best raar, want die broer (geen idee of hij een stiefbroer was of een compleet biologische broer) zou al op kamers zijn. Maar broerlief komt wel 's op bezoek? En op verjaardagen? En in de rest van de boeken is zij enigskind en dan komt Appie. Dus, volgens mij is dat een detail die over het hoofd is gezien. >.<
Enfin, meer mensen dit opgevallen? Meer mensen fouten gevonden in de HOI-serie? En meer mensen fouten in andere boeken gevonden?
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife