• Vandaag waren we allemaal al druk bezig in ons huis. Het één na het andere voorwerp verliet de voordeur en nu zit ik hier op mijn laptop in de woonkamer met slechts een aantal campingstoelen en een klein tafeltje. Het is een wonder dat de TV er nog staat. :'D
    Mijn kamer bestaat uit slechts een matrasje. Oftewel; mijn posters zijn van de muur, de kasten/bureau zijn eruit, bed is eruit... zo kaal. :c
    Maandagochtend verlaat ik mijn huis voor goed. Heb er toch wel 7 jaar gewoond dus ik ga het wel even missen.

    Awh, dikke knuffel van mij aan het huis dat ik nooit heb gezien. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Na'w. Je aankomende huis is veel mooier, naja zo komt het wel over in je andere topics dus het wordt vast een kwestie van gewenning! :')


    Pretty is just a pretty word.

    Sverige schreef:
    Awh, dikke knuffel van mij aan het huis dat ik nooit heb gezien. D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Sverige schreef:
    Awh, dikke knuffel van mij aan het huis dat ik nooit heb gezien. D:

    Ik zal het huis maandagochtend wel gaan omhelzen. :Y)

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ik zal het huis maandagochtend wel gaan omhelzen. :Y)


    Awh, goed zo!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CURLYMONSTER schreef:
    Na'w. Je aankomende huis is veel mooier, naja zo komt het wel over in je andere topics dus het wordt vast een kwestie van gewenning! :')

    Ja naar mijn mening is het velen malen mooier. Maar toch ga ik dit huis ook missen, ik woon hier al een poosje dus dan is het wel raar om er opeens nooit meer te komen. ^^

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja naar mijn mening is het velen malen mooier. Maar toch ga ik dit huis ook missen, ik woon hier al een poosje dus dan is het wel raar om er opeens nooit meer te komen. ^^


    Ik heb ook in mijn voormalige huis ruim 13 jaar gewoond; ik ben er geboren. Dus toen ging ik verhuizen, een paar straten verderop in een veel groter hus. Veel fijner en mooier, maar je gaat het missen. :-(

    JONGENS DIT IS MIJN 4000e BERICHT, LET'S CELEBRATE.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Awh, dikke knuffel van mij aan het huis dat ik nooit heb gezien. D:


    26 - 02 - '16

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik heb ook in mijn voormalige huis ruim 13 jaar gewoond; ik ben er geboren. Dus toen ging ik verhuizen, een paar straten verderop in een veel groter hus. Veel fijner en mooier, maar je gaat het missen. :-(

    JONGENS DIT IS MIJN 4000e BERICHT, LET'S CELEBRATE.


    UNICORN cake! *O*

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik heb ook in mijn voormalige huis ruim 13 jaar gewoond; ik ben er geboren. Dus toen ging ik verhuizen, een paar straten verderop in een veel groter hus. Veel fijner en mooier, maar je gaat het missen. :-(

    JONGENS DIT IS MIJN 4000e BERICHT, LET'S CELEBRATE.



    MAAK TOPIC AAN EN GEEF IEDEREEN TAART :Y)


    Pretty is just a pretty word.