heyhey,
nou, het zit dus zo.
Ik heb nogal wat problemen met mijn moeder.
Altijd als er iets is verheft ze haar stem, wordt ze boos, of begint ze zelfs zo goed als te schreeuwen.
Als ik of mijn broertje een slecht cijfer haalt, is het voor haar al meteen het einde van de wereld.
Hier kan ik dus echt niet meer tegen.
Ik krijg het er steeds moeilijker mee dat ze constant haar stem verheft en boos wordt, ze is toen net zelfs boos geworden omdat ik mn kamer niet goed had opgeruimd!
Ik kan hier met haar geen normaal gesprek over voeren, omdat ze of begint te ontkennen als ik het aankaart of ik begin te huilen...
Het is me een keer gelukt om er met haar over te praten, en toen heeft ze beloofd er iets aan te doen, maar er is zo goed als niks veranderd.
Mijn vader doet zo goed als nooit zo boos tegen mij, daarom kan ik veel beter met hem opschieten dan mijn moeder.
Hierdoor denkt mn moeder dat ik pap veel meer mag dan haar, maar als zij zich es normaal zou gedragen zou ik zo ook met haar omgaan...
Als ze erover begint dat ik alleen m'n vader nodig heb, zegt ze steeds zo van ja ik kan maar beter weggaan je hebt toch alleen pap nodig blablabla.
Dit doet mij veel verdriet, dat ze zo doet en zo praat.
Ik heb echt geen idee hoe ik dit zou kunnen oplossen, ik zit er over te denken om pap te vragen of hij hierover met mam wil praten, maar ik weet dus niet of dit zal helpen omdat ik het vaker bij hem heb aangekaart...
Iemand tips?
Alvast bedankt voor het lezen (:
You're never fully dressed without a smile