• Hoeveel deze twee nummers op elkaar lijken.. Sweet Home Alabama en All Summer Long.
    Haha, ik was echt even in de war en ontdekte toen dat het twee nummers zijn! :P
    Maar mijn favoriet is All Summer Long :Y)

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 19:34 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Er staat maar 1 link (:

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Opgelost :Y)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Klopt, 't is een mash-up van Sweet home Alabama en Werewolves of London :Y). In het nummer wordt ook gezongen over zijn favoriete nummer, Sweet home Alabama.

i put the fun in funeral

Ja een beetje wel!
    Ik vond het al gek, want een van de twee had ik al eerder gehoord, en toen dacht ik: Heey! Dat ken ik, maar dat liedje ging toch anders? xD
    Maar het eerste is het origineel, en de tweede zingen dat ze Sweet Home Allabama gaan zingen, heel de zomer.
    Die van Kid Rock hoor ik toch liever:$

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Oh. Dat wist ik zelf niet.

Ex astris, sciencia

Audacity schreef:
    Klopt, 't is een mash-up van Sweet home Alabama en Werewolves of London :Y). In het nummer wordt ook gezongen over zijn favoriete nummer, Sweet home Alabama.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Sweet Home Alabama
    Dat nummer moest ik gister voor een cijfer zingen op school :'D.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Audacity schreef:

haha, ik hoorde 't.
    Sing sweet Home Alabama all sumer long :Y)