• Ik heb al meer dan een maand bijna non-stop hoofdpijn.
    Als ik slaap geen last maar zodra ik op de fiets zit voor school begint het tot ik in de avond in bed lig. Het is echt irritant. Ik heb oogdruppels omdat mijn hoornvlies beschadigd is (2 jaar geleden) maar hlepen niet, paracetamols helpen hooguit een kwartier. Het doet wel pijn bij mijn ogen maar de laatste tijd zie ik allees een beetje wazig. vooral aan de onderkant. Iemand een ideetje??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk voorhoofdsholteontsteking.

    Dan krijg je ook erge last van je hoofd en rond je ogen wanneer je in de buitenlucht bent en druk op je hoofd krijgt. Tip : Goed gaan stomen.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:19 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ga naar de dokter.

    Ik heb dit bijna 3 jaar gehad, en dan had ik ellke 6 dagen migraine, ik ben uiteindelijk naar een alternatieve arts gegaan omdat de huisarts de hele tijd zei dat ik een kater had ofzo, dude ik was 13 en dronk facking nooit...
    maar ik ben uiteindelijk naar een electro acupunturist gegaan en nu is het helemaal over xD

    Translucent schreef:
    Ga naar de dokter.


    26 - 02 - '16

    Translucent schreef:
    Ga naar de dokter.


    i put the fun in funeral

    Sowieso even naar een KNO arts voor je ogen.
    Als de hoofdpijn dan nog niet over is als er voor je ogen gezorgd is, moet je ook dat even laten bekijken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je hebt meer dan een maand hoofdpijn en het komt niet in je op om naar een dokter te gaan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou even naar de dokter gaan als ik jouw was .
    Beterschap c:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Translucent schreef:
    Ga naar de dokter.


    Non-stop hoofdpijn lijkt me niet normaal. Hoe hou je het überhaupt vol? :0


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk dat het bijholte- of voorhoofdholte ontsteking is. Maar ga voor de zekerheid naar de dokter want ik ben natuurlijk geen dokter en ik wil niet zeggen dat de dokter meteen weet wat je hebt maar als het nodig is kan je bij de dokter een verwijskaart vragen om naar het ziekenhuis te gaan om je daar te laten na kijken.


    Physics is awesome