Sorry voor 2e forum in korte tijd
Ik heb jullie hulp nodig. Ik rij pony, op wedstrijd niveau, heb zelf 3 pony's thuis staan. Het probleem is, ik wil graag ook andere dingen doen. Ik zit nu bij de feestcommissie van school, en ik wil graag een keer naar een feestje toe en zo, maar eigenlijk gaat het gewoon niet. Mijn ouders begrijpen er geloof ik de ballen van, en willen dat ik overal altijd maar een planning voor maken en zo. Ik kan dat niet, ik bén zo niet. Ik wil me er hartstikke graag voor inzetten, echt waar. Maar ik ben gewoon niet iemand die zich ergens echt voor in kan zetten. Ik doe het graag maar als ik telkens maar hoor dat ik over kom alsof ik het niet wil doen dan heb ik er gewoon geen zin in.
Het is toch mogelijk om dingen te combineren? Of zie ik dat nu helemaal fout? Want mn vader zegt: Als jij in de feestcommissie gaat, kun je minder ponyrijden. Misschien wel, maar dat betekent toch niet dat ik moet kiezen tussen feestcommissie en paardrijden.
En ik heb het niet allene over feestcommissie, maar ook over filmavonden, uitjes, eigenlijk alle sociale dingen. Ik kan zoveel dingen niet doen door het ponyrijden. Ik doe het écht heel graag, want het is mijn leven, maar ik wil ook andere dingen doen. Ik ben een meisje van 15, dan is het toch logisch dat ik ook andere dingen wil doen?
Ik trek dit echt niet meer...
“A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin