• Een meisje in mijn klas, vind ik een beetje irritant.

Vanwege haar opmerkingen bijvoorbeeld "Alleen maar meisjes?!" en dat soort opmerkingen. Ook onder brak ze soms de lerares en dat vond ik niet zo. Ook zei ze dat ze de school een stomme rotschool vond vanwege iets kleins, want we moesten iets doen in de klas.

En ja, nu irriteer ik me aan haar. Ik ben niet de enige uit mijn klas die dat vind maar ik probeer objectief te blijven maar dat is moeilijk.

Ik weet dat ze dat gedrag misschien vertoont omdat ze onzeker is maar toch. Ik bedoel, ze zal zelf toch ook wel snappen dat ze zich beter anders kan gedragen?

Dus wat vinden jullie, overdrijf ik of niet?
    :$

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:47 ]

Physics is awesome

Ze kan zich inderdaad wel wat beter gedragen, als ze is zoals jij vertelt. Maar ik weet de andere kant van het verhaal niet, dus eigenlijk zou het niet eerlijk zijn als ik hierover zou oordelen.

26 - 02 - '16

je overdrijft niet naar mijn mening, het kan heel irritant zijn om met zo iemand te zitten. Veel succes met haar ^^

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Nope, die mensen ken ik. Die heb je altijd in je klas/jaar. En wat je eraan kunt doen, geen idee.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik had in mijn oude klas er een stuk of 20 van zulke mensen in mijn klas -Ik overdrijf niet-.
    Niets van aantrekken. Als de rest van de klas haar ook vervelend vindt en leraren ook...dan ziet ze vanzelf de problemen :'D

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Als je er echt wat aan wilt doen, dan spreek je haar erop aan! :Y) Ik vind, ik merk, ik denk...

"I shut my eyes in order to see.'

Feline schreef:
    Ze kan zich inderdaad wel wat beter gedragen, als ze is zoals jij vertelt. Maar ik weet de andere kant van het verhaal niet, dus eigenlijk zou het niet eerlijk zijn als ik hierover zou oordelen.

Ik weet haar kant van het verhaal niet, ik kan alleen beoordelen op wat voor gedrag ze vertoont en dat maakt het moeilijk voor me.

Voor mezelf zou ik graag haar uitleg horen waarom ze zich zo gedraagt maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze uitleg zal geven.

Physics is awesome

Oczy schreef:
    (...)

Ik weet haar kant van het verhaal niet, ik kan alleen beoordelen op wat voor gedrag ze vertoont en dat maakt het moeilijk voor me.

Voor mezelf zou ik graag haar uitleg horen waarom ze zich zo gedraagt maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze uitleg zal geven.

Valt er echt niet met haar te praten? Ook niet via de mail, msn etc?

26 - 02 - '16

Dit komt me bekend voor... (cat) Sommigen zijn zo zeker van zichzelf dat ze het niet eens doorhebben.. (dat ze irritant zijn) Je kunt, als je dapper genoeg bent, proberen haar aan te spreken. En als dat niet helpt, negeren die hap.

You are beautiful, you are love.

Vanwege haar opmerkingen bijvoorbeeld "Alleen maar meisjes?!"
    Wat is hier het probleem aan :'D

-

Ugh.. Iritante mensen.. Zo'n hekel aan.

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:05 ]

Don't be like the rest of them, darling

Totaal niet, ik erger me ook aan dat soort mensen.
    Gewoon zeggen waar het op staat, helpt meestal wel (:

The duty of youth, is to challenge corruption.

JackyD schreef:
    Vanwege haar opmerkingen bijvoorbeeld "Alleen maar meisjes?!"
    Wat is hier het probleem aan :'D

Omdat ze daar aan moet wennen aangezien bij de opleiding die ik volg bijna alle studenten meisjes zijn, sommige zijn al vrouwen.

En met die opmerking is het echt zo, van geen jongens alleen maar meisjes, wat voor mij aan gaf dat ze liever niet met meisjes in een klas wil zitten.

Physics is awesome

CyberLord schreef:
    Nope, die mensen ken ik. Die heb je altijd in je klas/jaar. En wat je eraan kunt doen, geen idee.

Niets. Ermee leren leven.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Omnivium schreef:
    Dit komt me bekend voor... (cat) Sommigen zijn zo zeker van zichzelf dat ze het niet eens doorhebben.. (dat ze irritant zijn) Je kunt, als je dapper genoeg bent, proberen haar aan te spreken. En als dat niet helpt, negeren die hap.

Heel eerlijk gezegd, wat ik niet of ik het durf om haar aan te spreken. En via facebook (als ze dat heeft) of mail vind ik zo laf van mezelf.

Physics is awesome

Oczy schreef:
    (...)

Heel eerlijk gezegd, wat ik niet of ik het durf om haar aan te spreken. En via facebook (als ze dat heeft) of mail vind ik zo laf van mezelf.

Tja, dat zou ik ook niet doen nee, via internet. En zelf zou ik het ook eigenlijk ook niet durven hoor, om haar aan te spreken. Hopelijk heb je een dappere klasgenoot in de klas die er soms wat van durft te zeggen en anders maar proberen haar zoveel mogelijk met rust te laten.

You are beautiful, you are love.