• Jup, daar ben ik weer met mijn tattoo. Ik heb er nog eens goed overna gedacht en weet nu wel precies wat ik wil. Ik heb voor iets algemeners gekozen, wat ik achteraf ook wel mooier vind. Ik wil 'm graag onder mijn bh-bandje net als Rihanna Awful face, btw En dan de tekst; Soulmates never die. Maar ik weet niet wat voor een lettertype,
    dus is er iemand die in een creabea bui is en voor mij een ontwerpje wil verzinnen?

I'll lick the poison from right off your kiss

Je kan op Dafont kijken.

Your make-up is terrible

ik heb hier niet echt verstand van :'D

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Kijk op dafont, zoveeeeeeeeeeel soorten lettertype's. Daar zoek ik altijd de lettertype's op voor mijn covers.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Je kan ook naar een tattoo shop gaan. Die hebben vaak ook boeken met lettertypes. Ik wist namelijk ook geen lettertype voor mijn tattoo en toen heeft de tattoo artist zelf een aantal lettertype ontworpen met mijn tekst en zo kom ik aan mijn lettertype. Zij hebben veel meer inzicht in die dingen dan een website want sommige lettertypes zijn op sommige plaatsen op je lichaam ook helemaal niet mooi.