• Ik vind hem best wel gelukt! Wat vinden jullie? (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De harry potter versie was veeel beter D:

    Waarom is liar/honest hier die ene indianenvrouw? Waarom zijn ze hier dezelfde?
    Plus, twilight vechtscenes zien er niet uit. Teveel vliegen en mensen van zacht plastic.


    quidquid excusatio prandium pro

    vet ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik bekijk hem straks, moet nog eerst schrijven voor een schrijfwedstrijd (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Echt goed gelukt!
    Echt leuk ook! Ik mag hem zeker niet gebruiken?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mordin schreef:
    De harry potter versie was veeel beter D:

    Waarom is liar/honest hier die ene indianenvrouw? Waarom zijn ze hier dezelfde?
    Plus, twilight vechtscenes zien er niet uit. Teveel vliegen en mensen van zacht plastic.


    Ten eerste: Als je niet van Twilight houdt, moet je niet kijken hiernaar.
    Ten tweede: Hoe bedoel je dat met die vrouw?
    Ten derde: Nogmaals: dan moet je niet kijken.

    @ Styx, ligt eraan waarvoor (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik weet niet, als een trailertje. Ik wil een nieuw verhaal met Twilight, HP en 1D starten, maar ik wil die trailer een beetje gebruiken. Zou je er ook een met HP en Twilight kunnen maken? De sound is goed trouwens. ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wowdie, vet gemaakt! ^^
    Ik wist precies uit welke film welk stukje kwam :'D


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ik vind persoonlijk dat de beelden niet mooi gelijk met de muziek verschijnen. Bovendien fade je ook altijd uit, exact hetzelfde bij elk clipje en dat stoort nogal, vind ik dan. Volgens mij is het ook niet de officiële versie van het liedje en dat ergert me enorm.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Ik vind persoonlijk dat de beelden niet mooi gelijk met de muziek verschijnen. Bovendien fade je ook altijd uit, exact hetzelfde bij elk clipje en dat stoort nogal, vind ik dan. Volgens mij is het ook niet de officiële versie van het liedje en dat ergert me enorm.


    Hoe bedoel je met het faden?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Utlapa schreef:
    Ik vind persoonlijk dat de beelden niet mooi gelijk met de muziek verschijnen. Bovendien fade je ook altijd uit, exact hetzelfde bij elk clipje en dat stoort nogal, vind ik dan. Volgens mij is het ook niet de officiële versie van het liedje en dat ergert me enorm.


    comfort in c h a o s

    Holsten schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je met het faden?

    De overgang tussen je beelden, dan wordt het beeld eerst heel even wazig voor je het andere beeld hebt.


    Ex astris, sciencia