• Jaja, ik ben zo lief om de Quiz van SayRockQueen te promoten!
    Er bestaan al 5 deeltjes van en dit is waar het over gaat;

    Deze serie gaat over een meisje dat te vondeling gelegd is. Ze is nu zestien en aardig opstandig. Steeds meer begint ze zich af te zetten tegen haar 'pleegouders'. Van haar echte ouders heeft ze nooit meer iets vernomen. Ze wilt het ook niet, haar moeder heeft haar in de steek gelaten, en dat heeft het meisje haar nooit vergeven. Desondanks is ze toch best nieuwsgierig naar haar verleden. Maar als ze op een dag op zolder een brief tegen komt, die aan haar geadresseerd is, veranderd haar leven voorgoed..

    Zijn jullie zo vriendelijk om hem eens uit te proberen? Gewoon eens het eerste deeltje maken, misschien zegt de inleiding je niets..Maar eens je het eerste deeltje hebt gelezen ben ik er zeker van dat je het vervolg ervan wilt weten.
    Dankje. <3

    Link; http://www.quizlet.nl/quiz/230847/op-eigen-benen-een/


    Shakin' their ass like they just don't care.

    DIE DOE IK OOK!!
    MAKEN DIE SHIT!
    Hys egt GENIAAL!!
    maarjaa ,Say heeft hm dan ook geschreven heah [/ik ego even voor jou ,Say XD)


    Crack a bottle

    DIE DOE IK OOK!!
    MAKEN DIE SHIT!
    Hys egt GENIAAL!!
    maarjaa ,Say heeft hm dan ook geschreven heah [/ik ego even voor jou ,Say XD)


    hhie, iemand die het met me eens is.
    Zoals xdreamx0n zegt; MAKEN DIE SHIT!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ILOVEYOU! (K)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    hmpf, kienders. Doe mij een plezier! (A)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    hmpf, kienders. Doe mij een plezier! (A)


    En mij! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Er is trouwens weer een nieuwe! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nou vooruit dan maar.. Nee grapje xD..ik verveel me toch als de pest..Ik hoop dat je gelijk krijgt :D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.