• Haaii cuties<3
    Ik heb een paar vraagjes inverbandmet m'n MP3 en zou het erg leuk vinden moes er hir iemand erop reageren. Nu, hier komen ze.

    -Hoe wis je je eerste lijst van nummers as je er nieuwe wil opzetten?
    -Hoe zet je nieuwe liedjes op je MP3? [Liefst uitgebreid uitleggen want ik weet er niets van!]



    Ik heb zelf al liedes gedownload ^^

    Kan erhier iemand please zo snel mogelijk op antwoorde want ik moet he echt weten!

    DANKJE<3

    Je eerste vraag snap ik niet, maar ik kan je wel uitleggen hoe je nieuwe liedjes er op zet. Maar heb je die liedjes al of niet?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    -Hoe wis je je eerste lijst van nummers as je er nieuwe wil opzetten? Daar heb je zo kabeltje voor nodig die moet je in de computer steken en dan komt er zo progammatje voor en dan moet je aanklikken bestanden weergeven en dan kan je ze allemaal wissen.xD

    -Hoe zet je nieuwe liedjes op je MP3? [Liefst uitgebreid uitleggen want ik weet er niets van!]
    Het zelfde als de Vorige alleen dan liedjes kopiëren van mijn muziek of shared of wat dan ook x3 en dan daar in plakken bij je mp3 muziek en dan het usb ding eruit halen en dan staat het erop


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Jepz en die eerste vraag is hoe je de lijst wist die op je MP3 eerst al stond ^^

    Nieuwe liedjes:

    Je plugt je mp3 met zo een aansluitkabeltje in je computer, dan krijg je een schermpje met allemaal opties en klik je op: Map openen en bestanden weergeven
    Als het goed is krijg je dan een lijst met alle liedjes die al op je mp3 staan. Je opent je map Muziek (die van je computer) en selecteerd de liedjes die je op je mp3 wilt hebben. Vervolgens kies je kopieëren. Je gaat weer terug naar de bastanden van je mp3 en daar plak je ze. Viola! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar ik heb zo geen kabeltje -.-

    Maar ik heb zo geen kabeltje -.-


    Huh? Als je een mp3 koopt hoort die er bij te zitten! :O Anders kan je er geen dingen opzetten! >< Heb je niet gewoon een USB-kabeltje die erop past?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar ik heb zo geen kabeltje -.-

    Moet jij je mp3 rechtstreeks in de computer steken?


    The soul needs autumn.

    Jaahik moet mijn MP3 rechtstreeks inmijn computer steken ^^

    je kunt de mp3 speler in de computer doen bij de usb aansluiting je krijgt dan een voor je je klik dan op deze map openen en je krijgt dan de lijst voor je dan selecteer je alles wat je(op de nieuwe mp3) er niet op wilt hebben dant verwijder je dan en je sleept dan vanuit een bestand met de liedjes die je erop wilt hebben en die sleep je dan naar de nieuwe mp3 speler

    Jaahik moet mijn MP3 rechtstreeks inmijn computer steken ^^


    Dan moet je dat doen! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En dan gewoon hetzelfde als wat ik net zei! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Snap je het al:D

    Jepz dankjee!!