• Wat kan een 6-jarig kind allemaal doen en hoeveel kan zo'n kind al praten?
    Kan deze al volledige zinnen spreken en hoe lang zijn ze over het algemeen?
    Heeft deze al een eigen mening?
    Ik heb hier namelijk totaal geen verstand van maar heb het wel nodig.

    Een 6 jarige kan niks behalven kwijlen kotsen en poepen. Men dient ze zo snel mogelijk in een rivier te gooien.


    quidquid excusatio prandium pro

    Een meisje dat ik ken van 5 kan volledig praten (wel met een beetje rare tonen af en toe)
    Ze spreekt volledige zinnen en ik weet niet hoe lang ze is.
    En ja, ze heeft een (duidelijke) eigen mening..
    Ik hoop dat dit helpt!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 15:24 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    6 jarigen kunnen redelijk goed praten. Soms hebben ze wel moeite.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mordin schreef:
    Een 6 jarige kan niks behalven kwijlen kotsen en poepen. Men dient ze zo snel mogelijk in een rivier te gooien.

    Lol, wat voor vader zal jij later zijn als je je kinderen de rivier in gooit? :'D

    LittleMixer schreef:
    Een meisje dat ik ken van 5 kan volledig praten (wel met een beetje rare tonen af en toe)
    Ze spreekt volledige zinnen en ik weet niet hoe lang ze is.
    En ja, ze heeft een (duidelijke) eigen mening..
    Ik hoop dat dit helpt!

    Ja dit helpt! Heel erg bedankt. (bloos)

    Strider schreef:
    (...)
    Ja dit helpt! Heel erg bedankt. (bloos)


    Graag gedaan!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Strider schreef:
    (...)
    Lol, wat voor vader zal jij later zijn als je je kinderen de rivier in gooit? :'D


    Mijn eigen kinderen zou ik anders behandelen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Mijn eigen kinderen zou ik anders behandelen :Y)

    Mag ik toch hopen. xD

    Strider schreef: