Haaaay (:
Oke, dit is dut even vet lullig. In mijn klas mogen we dus niet kiezen waar we zitten , we hebben vasten plaatsen [enkel als we naar een ander klaslokaal moeten , dan mogen we dat dus kiezen].
Dus de maand september zitten we allemaal op volgnummer. ik ben nummer 4 en moest dus naast nummer 3 zitten. Allemaal héél erg fijn enzo want ik kom wel met dat meisje [jaah, het is a girl x'D] overeen enzo. Maar nu zijn we dus oktober en dat is dan `tijd voor iets anders´ zoals mijn klastitularis dat altijd zegt. Zijn we van plaats verandert. zit ik naast zo'n dikke koei ] ik heb niets tegen mollige mensen maar dit word wel erg x'D] ze gaat maar 1 keer per week in de douche !!! en daarom stinkt ze dus verschrikkelijk, haar haar is altijd vettig want ze wast dat dus maar 1 keer. en ze is zo aanhankelijk omdat ze geen vrienden heeft. nu doet ze dus alles voor me. echt ALLES, Leuk ?! i don't think so. ik haat meelopertjes dus.
maar het ergste is.. ik keek gisteren zo naar dat meisje en wat zie ik daar bij haar kin ?! een soort van pukkel/moedervlek met haren die er uitkomen van wel 3 centimeter !! egt afschuwelijk. ik heb al geprobeerd om ergens anders te zitten maar ik moet daar tot november [maybe langer] zitten.
weet iemand hoe ik haar kan duidelijk maken dat 1 keer per week douchen echt wel weinig is [ze stinkt echt verschrikkelijk] en dat ze niet zo aanhankelijk moet zijn zonder haar te kwetsen [ anders heb ik men leerkracht STVT op men dak --']
ty.
And all the girls in the front row scream your name.