HALLO AAAAAAAAPJES. :]
ik ben bijna jarig. ^^
27oktober is het zo ver. maaaaaar. ja, dat is na de vakantie. enenen. ja.
ik wil een meeting voor mn verjaardag organiseren
gwn in rotterdam. ^^
en dan mogen moeten jullie allemaal komen
ik zat te denken aan woensdag 22 oktober?
en nee ik hoef geen kado's enz, jullie moeten gwn komen en dan ben ik al blij
laat wat weten. ^^
ikliefteef <3
-
10 okt 2008 - 16:5510 okt 2008 - 16:57
Ik kan niet om 2 redenen;
-Ik woon in België en mag zo ver niet komen [Rotterdam ligt in Nl right?]
-Dan ga ik al naar een feestje van een vriendin van me^^
Solly^^10 okt 2008 - 16:57schat wat een geniaal idee komt er weer uit jou :'D
DAT IS SUPER HIP JOH.
und eeflieftjalissa ook10 okt 2008 - 17:00JIJ WOU DAT IK EN EEF KWAMEN MAAR EEF KAN WSS WEL, EN IK MAG NIET :'( En dat vind ik hartstikke stom, maar je krijgt wel iets leuks van me
10 okt 2008 - 17:02JIJ WOU DAT IK EN EEF KWAMEN MAAR EEF KAN WSS WEL, EN IK MAG NIET :'( En dat vind ik hartstikke stom, maar je krijgt wel iets leuks van me
Aaap jij moet komen.
Ik kom je ontvoeren okee?10 okt 2008 - 17:02(...)
Aaap jij moet komen.
Ik kom je ontvoeren okee?
JAAAAAAAAAA
dat vind ik hip. n_n'10 okt 2008 - 17:0310 okt 2008 - 17:0310 okt 2008 - 17:12JIJ WOU DAT IK EN EEF KWAMEN MAAR EEF KAN WSS WEL, EN IK MAG NIET :'( En dat vind ik hartstikke stom, maar je krijgt wel iets leuks van me
JKIJ MOET WEL KOMEN EN IK WILLEN WETEN WAT! [a]10 okt 2008 - 17:18Ik lieft Eef, want ze wil me voor goede doeleinde ontvoeren:P En ik lieft Jalissa, omdat ze wil dat ik op haar verjaardag kom :D
Alleen ik denk nog steeds niet dat het gaat mogen ¬¬ Maar daar bedenken eef en ik nog wat op
Nou, uit daar ben ik zelf nogn eit helemaaaal uit, mr ik heb deze week vakantie dus dat komt vast wel goed10 okt 2008 - 17:21Ik lieft Eef, want ze wil me voor goede doeleinde ontvoeren:P En ik lieft Jalissa, omdat ze wil dat ik op haar verjaardag kom :D
Alleen ik denk nog steeds niet dat het gaat mogen ¬¬ Maar daar bedenken eef en ik nog wat op
Nou, uit daar ben ik zelf nogn eit helemaaaal uit, mr ik heb deze week vakantie dus dat komt vast wel goed
Wist je al dat eef goed in dit soort dingen is?
Ik moet mensen altijd ophalen, en ouders overhalen n____n Dit gaat mij ook gewoon lukken.10 okt 2008 - 18:44jullie moeten gwn allebei komen