Ik wil de proloog van mijn verhaal in het Engels, maar ik ben zelf geen genie in Engels dus ik vroeg me af of iemand mij daarmee wil helpen
Het gaat om dit stukje tekst.
Vraag je je wel eens af waar de dromen vandaan komen? Waar sprookjes zijn ontstaan? Als je het aan een volwassene vraagt zal het antwoord waarschijnlijk zijn ; Uit de fantasie van mensen. Maar niks is minder waar. De dromen en sprookjes komen van een planeet in het uiterste hoekje van de melkweg. De planeet Edhelia. Maar net zoals er zonder de nacht geen dag zou zijn zouden er ook geen dromen en sprookjes zijn zonder de nachtmerries en de griezelverhalen en ook die komen uit een planeet hier ver vandaag, de planeet Skripet. Jarenlang hebben deze planetern vredig naast elkaar geleefd. Maar nu komen de inwoners van Skripet in opstand. Ze willen de wereld veroveren met nachtmerries en griezels en boven al willen ze Edhelia vernietigen. Ze hebben het bijna voor elkaar. Ten einde raad besluiten de elfen die Edhelia regeren hun laatste reddingsboei uit te gooien.