• The little girl with her little dolls.

    Amy, oftewel Amelia is opgegroeit op een landhuis met twee drukke, afwezige ouders die de leegte die Amy voelde wilden vullen met speelgoed. Om precies te zijn, porseleinen poppen. Amy is dol op haar breekbare, kleine vriendinnetjes, ze gaf iederen pop een eigen naam en persoonlijkheid. Ze voelde de aanwezigheid van de poppen, knuffelde hen als ze bang of verdrietig was. Ze waren een soort dagboek voor haar. De andere meisjes vinden haar eng, vanaf de kleuterklas nemen de meesten al afstand van Amy. Op haar 7e verjaardag krijgt ze van haar ouders een geweldig budget mee om haar eigen poppen uit te zoeken. Amy raakt geïnteresseerd in een klein afgelegen winkeltje met vele poppen aan het raam. De verkoopster helpt haar met het uitzoeken van een nieuwe "magiche vriendin". Al snel heeft Amy haar eerste, zelf gekozen vriendin Claire bij zich. Claire heeft iets speciaals, ze is neit zoals de rest, haar karakter is uitgebreider, levendiger. Het lijkt alsof Claire een eigen leven in Amy's fantasie heeft, een fantasie die zo levendig is dat Amy het neit langer kan scheidden van de werkelijkheid. Amy gaat vaker en vaker naar het winkeltje en komt iedere keer terug met een nieuwe vriendin die net als Claire een eigen leven lijkt te leiden. Amy word tegelijkertijd steeds ouder en wanneer ze in groep 5 beland heeft ze zich helemaal afgezonderd van de wereld, alleen Amelia en haar poppen. Het gepest stapeld zich op, maar Claire bied haar steun, samen met het leger nieuwe generatie poppen in Amy's poppenkamer. Maar hoe echt zijn Amelia's poppen werkelijk?

    'How much do you know about her?'
    'Amelia? She's a creepy little demon.'
    'A demon with dolls, lots of dolls. Evil dolls, scary dolls, just like their owner.'


    Het idee is dus dat die poppen uit het winkeltje ofwel Amelia tot een vernietigend iets drijven, wat zich steeds agressiever opsteld tegenover haar kleine klasgenootjes, ofwel voodoo poppen blijken te zijn. Ik wilde dus vragen wat jullie leuker lijkt. Het word sowieso een horror verhaal. En wat betreft de titel zou ik ook wat hulp kunnen gebruiken, ik zat zelf te denken aan iets simpels, als: 'Het poppenmeisje', 'The puppetgirl' 'The girl with the dolls' iets in die richting. Het lieft sowieso iets met poppen ind e titel :3


    Let it come and let it be

    Het idee klinkt echt geweldig. Als je het gaat schrijven kan je me dan waarschuwen? En als titel misschien The Puppeteer?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wow .., awesome! Wil je me waarschuwen? Uhm titels .., sorry .., daar ben ik slecht in. Ik dacht ook aan: The Puppet girl. Het klink dan wel meer als een horror verhaal, maar ik weet niet of je die kant op wilt. Maar mijn abo heb je alvast!


    Life is full of fake people

    Emrys schreef:
    Het idee klinkt echt geweldig. Als je het gaat schrijven kan je me dan waarschuwen? En als titel misschien The Puppeteer?

    Dankjewel&natuurlijk. The Puppeteer lijk me wel iets! Die onthoud ik dankjewel! :3


    Let it come and let it be

    Inifinity schreef:
    Wow .., awesome! Wil je me waarschuwen? Uhm titels .., sorry .., daar ben ik slecht in. Ik dacht ook aan: The Puppet girl. Het klink dan wel meer als een horror verhaal, maar ik weet niet of je die kant op wilt. Maar mijn abo heb je alvast!

    Dankjewel:3 &Ofcourse :3


    Let it come and let it be

    Dit klinkt goed,echt waar. (:
    Mij mag je dus ook waarschuwen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Dit klinkt goed,echt waar. (:
    Mij mag je dus ook waarschuwen.

    Dankjewel :3


    Let it come and let it be

    I'm the little puppeteer.
    I'll show you the truth, or...
    How you recognize the truth.
    You'll have to find out for yourself...
    They call me "the little puppeteer".
    I call my dolls "the little humanteers".

    Follow me...


    Het verhaal komt snel online, op dit account zodat ik het eventueel aan vrienden kan laten lezen :3


    Those aren't dolls, those are friends. None of them are the same.