• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:18 ]

    Dank je voor het waarschuwen! Want ik ga over twee weken voor het eerst naar zo'n con. Wat kun je eigenlijk nog meer verwachten?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Belarus schreef:
    Dank je voor het waarschuwen! Want ik ga over twee weken voor het eerst naar zo'n con. Wat kun je eigenlijk nog meer verwachten?

    Nou, mensen willen dus met je op de foto. Het is er overal best wel druk dus je moet oppassen dat je niet achter iets blijft haken of zo (met je kleren oid). Je moet opletten dat je de tijden in de gaten houdt van voorstellingen en zo... en genoeg eten/drinken want er zijn enorme rijen en het is er duur. ;P

    dit is je tweede topic dat vreselijk is vandaag (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    dit is je tweede topic dat vreselijk is vandaag (cat)

    I know, dat zag ik pas toen ik 'm gemaakt had. :'D
    Oh well :3

    Mordin schreef:
    dit is je tweede topic dat vreselijk is vandaag (cat)


    Dance like nobody's watching'

    SmileWithMe schreef:
    (...)

    Had ik in de gaten.

    Strider schreef:
    (...)
    Nou, mensen willen dus met je op de foto. Het is er overal best wel druk dus je moet oppassen dat je niet achter iets blijft haken of zo (met je kleren oid). Je moet opletten dat je de tijden in de gaten houdt van voorstellingen en zo... en genoeg eten/drinken want er zijn enorme rijen en het is er duur. ;P

    Oké, dan ben ik al wat voorbereid :'D ik weet nu al dat ik dat stiekem toch eng ga vinden. Maar ik ga niet alleen, dus af scheelt (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Belarus schreef:
    (...)
    Oké, dan ben ik al wat voorbereid :'D ik weet nu al dat ik dat stiekem toch eng ga vinden. Maar ik ga niet alleen, dus af scheelt (:

    Ik ging ook niet alleen. GELUKKIG. Anders was ik echt weg gevlucht hahah.
    Ik had zelfs één keer een stalker. o.o

    Ik was met de familie van Nikki naar de EFF geweest en daar werden ook vet veel foto's van ons gemaakt, gelukkig had ik daar geen last van. Het enige probleem wat wij hebben is dat we de foto's niet terug kunnen vinden xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik was met de familie van Nikki naar de EFF geweest en daar werden ook vet veel foto's van ons gemaakt, gelukkig had ik daar geen last van. Het enige probleem wat wij hebben is dat we de foto's niet terug kunnen vinden xd

    Ah ja dat probleem hadden wij ook. Veel foto's van ons gemaakt maar verder eigenlijk niks terug gezien op internet of wat dan ook.
    Enkel een foto van iemand die bevriend is met een vriend van me. ><

    Haha, ik wou mijn doll eens meenemen en toen werd me dat ook gezegd, dat mensen misschien foto's wilden vragen. Ik was dus gewaarschuwd maar had mijn doll uiteindelijk toch niet bij. ^^


    Let the Night embrace you