• Morgen moet ik gaan werken, en ik heb er geen -ik herhaal: GEEN- zin in, snif.
    Waar hebben jullie geen zin in?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    24 uur onderweg zijn in de auto naar Frankrijk. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb ook geen zin om te werken morgen. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou ook moeten werken maar ik ga niet, ze mogen mijn kont kussen.


    Your make-up is terrible

    Mn werk bellen om te zeggen dat ik ermee stop..(cat)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Om morgen alles te moeten inpakken voor de vakantie. Ik wil namelijk altijd veel meer meenemen als mogelijk is.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Om heel lang in de auto te zitten


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Twee dagen in een auto op weg naar de middle of no-where in Slovenië. En het feit dat dit de eerste vakantie met m'n pa ZONDER m'n broer is, helpt ook niet echt...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Naar bed gaan.

    ... Sleeping.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik werk elke dag. Heel de dag, en ik vind het fijn (: Ik heb twee baantjes, en de ene waar ik vandaag naar toe ga is echt super gezellig en leuk (:


    Believe in yourself.

    Ik moet me nu normaal klaarmaken, ook voor het werk, maar ik heb er geen zin in.
    In het begin was dat heel leuk, maar nu verveelt het mij, argh! Ik kan niet wachten tot mijn allerlaatste werkdag (overmorgen), maar laat me dan hopen dat mijn contract niet wordt verlengd. Ik wil dan de laatste drie weken weer op rust komen vooraleer school begint.

    *zucht*

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 8:21 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik moet morgen ook werken, voor het eerst sinds 3 weken ongeveer vanwege vakantie. Maar ik heb ook niet echt zin om te gaan werken :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    In morgen te moeten koken, het gesprek of ik nu dit weekend weg mag of niet omdat ik vorig weekend veeeel te laat thuis was, te wachten op een stom bericht.


    effort never betrays you

    Ik kijk uit naar The Hobbit, Django Unchained en The Great Gatsby *O*
    Edit: Oh, verkeerd gelezen. Nou, ik heb ontzettend veel zin in school :'l

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:46 ]


    Caution first, always.

    School
    Maandag begin ik op een nieuwe school en alleen als ik er aan denk sterf ik van de zenuwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one