• Ik zoek een titel voor mijn story:

    Annelien Bogaerts en haar broer spelen hockey. Hoewel haar broer meer fanatiek is dan zij, wordt ze toch het hockey gebeuren ingesleept.
    Gevoelens van vriendschap en liefde. Verlies en winst. Verdriet en vreugde. Dat krijgt ze voorgeschoteld.


    Ook zoek ik nog een cover hiervoor en een trailer en een soundtrack. Voor de trailer en cover wil ik zeker wel helpen en voor de trailer heb ik al wat beeldmateriaal.

    Dus lieve Qtjes help me =) En veel lezertjes zouden nadien dan ook wel welkom zijn =)

    ?

    Moet de titel Engels of Nederlands zijn?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mute schreef:
    Moet de titel Engels of Nederlands zijn?

    Dat mag je kiezen Engels klinkt altijd leuker, maar het verhaal is Nederlands.

    Pulled In, misschien? In de zin van dat ze in het hockey-gebeuren werd meegesleept?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mute schreef:
    Pulled In, misschien? In de zin van dat ze in het hockey-gebeuren werd meegesleept?

    Niet slecht ^^

    Het ding is pulled in klinkt nogal grof terwijl het teder en lief is snap je? xD man wat ben ik toch een moeilijk mens xD

    Ik ga eventjes nadenken maar ik kan niet beloven dat er iets uitkomt:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    The hockey family


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dan weet ik het niet, sorry, ik zal er nog even over denken.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mute schreef:
    Dan weet ik het niet, sorry, ik zal er nog even over denken.

    Oke dank je!