• Inleiding;

    ik pak kwaad mijn koffer van mijn kamer en loop naar de woonkamer, ik zie me BF Annelies al staan met haar koffers en onze ouders, ik kijk mijn ouders vuil aan en loop pissed naar de Caddilac Escelade en stap in, mijn vader is vrolijker dan ooit en zegt triomfantelijk "Op naar Kostschool Jameson", ik hoor je denken, waarom moeten jullie naar een kostschool?, Nou het zit zo; ik en mijn BF wonen met onze gezinnen in 1 huis, het huis ziet eruit als een GothicAchtig spookkasteel, maar Anyway we misdragen ons vreselijk en zijn al vaak opgepakt door de Politie wegens; Graffiti spuiten, rellen veroorzaken op voetbalwedstrijden, inelkaar trappen van stupid Huppelkutten, het in de brand steken van een scooter en ga zo maar door, we zijn echt onhandelbaar en onze ouders zijn so wanhopig dat ze ons naar een stomme kut Internaat sturen in Duitsland.* niet dat het veel gaat helpen ofso*

    TOHO komt er ook in voor, aleen zijn ze geen Band, Georg&& Gustav zijn Vampier && Weerwolf Jagers en De KaulitzHunks hebben een BIG Secret waar jullie gauw genoeg achter komen!

    http://www.quizlet.nl/quiz/230027/the-love-between-2-werewolves-and-2-vampires-proloog/

    xoxoxoxox


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik maak hem al! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...