• Mijn zus en ik zijn alleen thuis en mijn ma had pizza voor ons gekocht. Twee stuks. Alleen die lagen in de vriezer en die vriezer staat bij ons in de schuur en toe net regende het heel hard. Dus eerst waren we een discussie via twitter aan het maken we waren te lui om op te staan en die 20 meter naar elkaar toe te lopen. Uiteindelijk lag de eerste pizza in oven. Daar ging alles goed mee. Toen wilde we de tweede pizza uit de over halen bleek dat ding vast geplakt te zijn. Dus wij dat ding er vanaf aan het schrapen met een spatel. Valt opeens het rooster waarop die pizza in de oven lag op de grond. Mijn zus kon nog net de pizza op het bord gooien alleen de pizza lag helemaal uit elkaar. En toen begon die pizza te druipen en toen lag heel de keuken onder kaas en het gloed hete rooster was bijna op onze voeten gevallen.
    En zulke dingen gebeuren echt alleen maar als we samen alleen thuis zijn. --' Anders nooit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow .___.
    Dat is echt bizar D:
    Ik maakte een keer mee dat ik de deurklink er zo uittrok toen ik de deur wilde openen. Schrok me rot, haha


    26 - 02 - '16

    En dat is dus de reden dat mijn ouders me nooit alleen thuislaten xdd

    Haha geniaal. :'D

    Mijn tweelingbroer en ik hebben ook zo onze momenten hoor.
    We waren eens in de tuin aan het voetballen (mag niet, maarja ouders waren weg) en toen schoten we perongelijk mijn vaders hangbuikzwijn-beeldje kapot. (Ja belachelijk hè :'D Maar hij vindt het leuke beesten.)
    En toen ben ik heel snel naar een tuincentrum in de buurt gefietst en heb een nieuwe gehaald. :Y)
    Uiteindelijk heb ik het toch maar verteld tegen m'n ouders en ze moesten er wel om lachen. Ik kreeg m'n geld weer terug.