Hai.
Wat vinden jullie belangrijker?
Liefde
of
Vriendschap ?
En waarom..
<3
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Liefde of vriendschap?
Liefde of vriendschap? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
8 okt 2008 - 21:448 okt 2008 - 21:46
toch vriendschap
check my topic :')8 okt 2008 - 21:46Liefde, want je hebt liefde nodig om je vriendschappen te onderhouden..
It's heavy but you are not the only one
8 okt 2008 - 21:47Te moeilijk om te kiezen
& als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33
8 okt 2008 - 21:48ga ik geen keuze uitmaken want je vriendje kan ook je beste maatje zijn he
keep talking shit your makin me famous ['L]
8 okt 2008 - 21:48Hmpf, vriendschap.
Veel mensen laten hun vrienden in de steek als ze een koppel zijn met iemand. Later, als het uit is tussen die persoon en zijn/haar lief, loopt dat kient sowieso terug naar zijn/haar vriendjes. Like, zielig
Liefde duurt niet eeuwig..Vrienden heb je gewoon nodig, dus laat die nooit vallen voor een vriendje/vriendinnetje.Shakin' their ass like they just don't care.
8 okt 2008 - 21:49vriendschap
because;
Your Love For Somebody Can Stop
BuT
Real Friendship Stays Forever8 okt 2008 - 21:50Maar liefde is ook belangrijk. Ik kan eerlijk gezegd ook niet helemaal kiezen. Die andere reactie was like een wijze les van skit ^^
<3.Shakin' their ass like they just don't care.
8 okt 2008 - 21:50vriendschap
because;
Your Love For Somebody Can Stop
Real Friendship Stays Forever
En dat is dan weer eens mooi gezegd, ploep (:Shakin' their ass like they just don't care.
8 okt 2008 - 21:518 okt 2008 - 21:53kan niet kiezen..
8 okt 2008 - 21:56(...)
ploep?
Jaa, mijn nieuw hip woordje ^^
Gewoon van poep omgezet naar ploep ^^Shakin' their ass like they just don't care.
8 okt 2008 - 21:58Hmm lastig.. Mijn beste vriendin heeft nu nl verkering maar laat mij gewoon keihard vallen voor hem, terwijl ik dat niet bij haar deed..
Aan de andere kant is mijn vriendje ook mijn beste maatje..
Dus ik zou zeggen, een combinatie8 okt 2008 - 22:00(...)
Jaa, mijn nieuw hip woordje ^^
Gewoon van poep omgezet naar ploep ^^
liever een ploep dan een poep8 okt 2008 - 22:01Hmpf, vriendschap.
Veel mensen laten hun vrienden in de steek als ze een koppel zijn met iemand. Later, als het uit is tussen die persoon en zijn/haar lief, loopt dat kient sowieso terug naar zijn/haar vriendjes. Like, zielig
Liefde duurt niet eeuwig..Vrienden heb je gewoon nodig, dus laat die nooit vallen voor een vriendje/vriendinnetje.
Ja, zo denk ik er ook over. :']Tanya is de beste.
8 okt 2008 - 22:18