• ...toen ik nog maar een onzekere snotbongel - leuk Fries woord - was. Jeetje. Ik word volgende week 19 en ik voel me nu echt oud worden. Ik keek zonet in mijn historie en zag hoe ik alles anders deed dan nu.

Nu ben ik een grote, arrogante, zekere snotbongel. :Y)

Plaats hier je allereerste post - of een van de eersten. ^^

De mijne komt later, ik zit op mijn mobiel. (joehoe)

Hee allemaal!

Ik ben net nieuw op Quizlet, en ik ben een nieuw verhaal begonnen :)
    Maar ik heb nu 4 abo's, en krijgen die een mailtje wanneer er een nieuw stuk bij staat?
    Of moet ik dat zelf ergens melden?

Bedankt alvast! :D

De vrolijkheid! It burns! D:

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:59 ]

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik zit vanaf vandaag er pas op.Dus jammer heb geen oudere geposte dingen;O

Happiness is a form of courage.

Ik heb nog nooit gerookt(A) .

Dat was dus twee jaar geleden en nu rook ik als een ketter, foei.

I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

ik ben mijn Hyves account en passwoord vergeten in de topic: We wanna welcome you to the Tokio Hotel City!

Het was van toen ik hier nieuw was en in mijn TH fase.

-

Zal vast wel iets over TH zijn geweest ._."

Today will be Girl's Day party with you~

Dai5y schreef:
    Zal vast wel iets over TH zijn geweest ._."

why that face? You regret it?

-

FabiLouis schreef:
    (...)
    why that face? You regret it?
    Nee, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ik er ooit fan van was. Ik luister nooit meer naar dat soort muziek xP

Today will be Girl's Day party with you~

Hoe kan ik m'n exacte eerste post vinden? :')

Ik ga maar voor deze.

Jaejoong schreef:
    "Everything will be okay in the end, if it's not okay it's not the end."

"You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams"

"If you can dream it you can become it"

- allemaal van iemand op jpopasia.com (die ze waarschijnlijk weer van iemand anders heeft)

In een of ander quotes topic in 2009. 'k Zit hier al sinds 2007 though, maar postte nooit wat op het forum.

[ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 16:02 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

HaHa geloof me dat is nog niks die mensen uit mijn klas zijn veel erger. die gaan apen nadoen in de klas onder de les en oerwoud geluiden maken en met bio (je weet wel waarover denk ik) flippen ze echt ze gaan nog net niet door de klas rennen en dan zitten de meisjes daar zo hun uit te lachen ze zijn echt dom en door hun missen we heel veel lessen echt meisjes lopen 2 jaar voor? volgens mij moet dat 8 jaar zijn

Volgensmij was dit mijn eerste..

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

ken het verhaal, altijd jammer dat mensen zo zijn, zoek mensen die je wel kan vertrouwen, je kan beter 2 goede vrienden hebben dan 20 neppe. klinkt misschien lastig, maar je zult je beter voelen met mensen om je heen waarvan je weet dat je ze kan vertrouwen. Succes!

Feb 2010, ben nog altijd wijs :Y)

mn cavia drinkt thee en jus d'organge, eet ijs, tandpasta, zoutjes en brood (een keertje zat ie op mn schoot en jatte mn broodje uit mn mond XD :S)

i put the fun in funeral

Nightray schreef:
    Fuck it, ik ben zo jaloers en boos omdat ik niet mocht en kon. I'm gonna die. Maar 'k ben blij voor de gene die wél zijn gegaan. (:

Het ging over de One Direction meeting volgens mij.. D: en dit is nog maar van een halfjaar geleden ofzo.. Serieus.

[ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 16:01 ]

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Poeh. Weet ik niet eens meer. Ik zit pas sinds een jaartje op het forum, ik hield me daarvoor alleen bezig met quizzen en daarna een tijdje veel stories. Mijn eerste post weet ik al niet meer.

Gosh lol, even opzoeken hoor.

Nieve zei op 11 nov 2010 - 22:03: ip

ik kom uit noordholland en woon nu in brabant maar versta er echt niets van hahahaha

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:51 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Strider zei op 27 okt 2010 - 19:00:

Ik dacht vroeger dat dat een scheldwoord was xD

Het topic ging over dat 'verkering' een lelijk woord was.
    Juist...

Mensen die denken dat gehandicapten niets kunnen en ook met gehandicapten spotten..

Ja, waar ik me aan ergerde.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt