• Ja, mijn zelfvertrouwen is echt nul. En ik kom niet voor mezelf op...

    Hebben jullie dat ook en wat doen jullie daar tegen?


    -hoopt dat ik hem nu wél bij het goede forum heb gezet.

    God. Ik barst van de zselfvertrouwen. Ik scheld zo een onbekend iemand uit xD. Ik was vroeger onzeker toen ik een BF kreeg die zei: Heb gewoon schijt aan iedereen. En dat heb ik nu ook,het intreseert me geen flikker wat iemand van me vind of me haat ofzo.

    Je moet gewoon voor je zelf opleren komen als jij ergens niet achterstaat moet je dat ook gewoon zeggen anders kom je nooit op voor je mening!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Als mensen mij vroeger arrogant aankeken was ik bang weggerent of heel zielig naar de grond gaan kijken en dan weggelopen.
    Als mensen mij nu arrogant aankijken zeg ik; Wat nou, huppelkutkinders? (serieus een keer gezegd op school (A))

    Waardoor ik ben veranderd weet ik niet...
    Maar aan de andere kant, de gymdocent vind dat ik geen zelfvertrouwen uitstraal (maar dat ligt wss aan zijn vak Gym. Ik ben zo slecht, haat het en BOEM.)


    Sweet dreams will come true.

    Wat misschien voor jou handig is om op toneelles te gaan. Dat raad ik iedereen aan die verlegen is en geen zelfvertrouwen hebt. Ik zelf doe niet aan acteer lessen maar ik doe wel mee aan schoolstukken en je voelt je daar zo zeker door egt waar!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    hmm ; weetje : ik heb tevéél zelfvertrouwen .
    okééj , dat helpte je niet --'
    maar je moet gewoon zeggen wat in je opkomt, ookal is dat iets beledigend ofzoo .
    als er iemand iets lelijk tegen je zegt, laat dan niet over je heen lopen , maar geef gewoon een antwoord terug, het eerste wat in je opkomt ( dat zei ik al .. )

    klinkt misschien vaag, maar weet je hoe het komt dat je geen zelfvertrouwen hebt?
    want als je dat weet, is het makkelijker er iets tegen te doen^^


    If you want me to listen, whisper...

    Dankje Allemaaaaal. Ik zal proberen om gewoon wat terug te zeggen... IK BEGIN MORGEN. Degene die iets zegt wat mij niet aanstaat is zóóów dood. [/blegh]

    xd Lol.

    x